پیام سپاهان
تا ساعتی دیگر
اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 9:07:04 AM
ایسنا
پیام سپاهان - تا ساعتی دیگر مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون روسیه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان برگزار می‌شود.
 دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی و پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه که با حضور دبیران کمیسیون از روز یکشنبه با حضور مقام‌ها و فعالان بخش خصوصی و دولتی دو کشور ایران و روسیه در تهران آغاز شد امروز(سه‌شنبه) در اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.
دومین همایش تجاری و تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و قفقاز شمالی با حضور «سرگئی ویکتوروویچ چباتاریف» وزیر قفقاز شمالی روسیه و «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
ناحیه فدرال قفقاز شمالی متشکل از جمهوری‌های داغستان، اینگوشتیا، کاباردینا بالکاریا، اوستیای شمالی، چچن و قره چای چرکسیا و خطه استاورپل بوده که با جمعیت حدود 10 میلیون نفری، هفت درصد جمعیت روسیه را در بر می‌گیرد. این مناطق در حوزه‌های کشاورزی به ویژه غلات و گوشت صنایع شیمیایی، ساختمانی، ماشین‌سازی، انرژی و فلزات رنگی از ظرفیت خوبی برای همکاری با کشورمان برخوردار هستند.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/100976/اختتامیه-پانزدهمین-اجلاس-کمیسیون-مشترک-همکاری‌های-اقتصادی-و-تجاری-ایران-و-روسیه
بستن   چاپ