پیام سپاهان
وزیر نیرو در اصفهان:
لایحه همکاری جمهوری اسلامی با «اوراسیا» به شکل قانون ابلاغ می شود
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 13:36:34
پیام سپاهان - اصفهان - وزیر نیرو گفت: لایحه همکاری جمهوری اسلامی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و در آینده نزدیک به شکل قانون ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا اردکانیان پیش از ظهر سه شنبه در نشست اختتامیه اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اداری و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه اظهار داشت: امروز عملاً نتایج دو اجلاس مهم دومین همایش تجاری فرهنگی میان ناحیه قفقاز شمالی کشور روسیه و تعداید از استانهای کشور و اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور را گزارش می کنیم.
وی افزود: هر دو این پروژه ها زمانی اتفاق می افتد که لایحه همکاری جمهوری اسلامی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و در آینده نزدیک به شکل قانون ابلاغ می شود که شروع تاثیرگذاری در روابط اقتصادی در منطقه است.
وزیر نیرو بیان داشت: هفت سند همکاری در چارچوب این اجلاس برنامه ریزی شده بود که با توجه به سطح بالای همه شرکت کنندگان ایرانی و روسی در نهایت 12 سند همکاری به امضا می رسد که از جمله این اسناد، تفاهم نامه برای بهینه سازی نیروگاه رامین اهواز است.
این خبر تکمیل می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101015/لایحه-همکاری-جمهوری-اسلامی-با-«اوراسیا»-به-شکل-قانون-ابلاغ-می-شود
بستن   چاپ