پیام سپاهان
فرماندار کاشان:
نمایشگاه بین‌المللی گلاب، عرقیات و فرش کاشان برپا می شود
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 21:56:59
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار کاشان از برپایی نمایشگاه بین المللی گلاب، عرقیات و فرش در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان کاشان ضمن اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی در کاشان اظهار داشت: لازم است تا تمامی بانک‌ها با واحدهای تولیدی هماهنگی کامل را داشته باشند اما به دلایل مختلفی همچون بروکراسی حاکم در این واحدها ناهماهنگی هایی بین واحدهای تولیدی و بانک ها وجود دارد.
وی ضمن اشاره به صدور مجوزهای بی نام ویژه رونق تولید در کاشان افزود: ایجاد صندوق همیاری می تواند کمک شایانی به واحدهای تولیدی داشته باشد به نحوی که تمامی این واحدها در این صندوق سرمایه گذاری داشته باشند و هیئت مدیره ای نیز برای آن انتخاب شود تا در زمان ضرورت بتوانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.
صدور مجوز برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی در کاشان
فرماندار کاشان از صدور مجوز برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی در کاشان خبر داد و ابراز داشت: متاسفانه زیرساختی برای این نمایشگاه در شهرستان کاشان وجود ندارد در حالی که افراد متقاضی متعددی هر هفته و هر ماهه درخواست برپایی نمایشگاه مختلفی همچون مبل، مواد غذایی، فرش و سایر حوزه ها را دارند.
وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها می تواند تا 300 میلیارد تومان سرمایه به شهرستان کاشان وارد کند، گفت: در مرحله اول مقرر بود تا این نمایشگاه برای فرش و عرقیات در آبان ماه برگزار شود اما با تمدید این مجوز امکان برپایی نمایشگاه تا پایان سال در کاشان وجود دارد اما این مهم مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم ویژه این نمایشگاه است.
مرتضایی ضمن اشاره به تمهیدات پیش بینی شده ویژه نمایشگاه بین المللی گلاب، عرقیات و فرش در کاشان افزود: این نمایشگاه نیازمند آب، برق، گاز و تلفن است که ادارات مربوطه لازم است تا اقدامات لازم را پیش بینی و به مرحله اجرا در بیاورند و ورودی این نمایشگاه نیز با توجه به موقعیت آن طراحی و به بهره برداری می رسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101079/نمایشگاه-بین‌المللی-گلاب،-عرقیات-و-فرش--کاشان-برپا-می-شود
بستن   چاپ