پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد
دستگیری سارقان باغ‌های دشت لتحر کاشان
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 1:05:50 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت از باغ‌های منطقه دشت لتحر کاشان می‌کردند خبر داد.
 سرهنگ علی پورکاوه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از باغ‌های منطقه دشت لتحر شهرستان کاشان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری 13 علوی کاشان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند 2 سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
اعتراف به مورد سرقت از باغ‌های منطقه دشت لتحر
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: متهمان دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به 5 مورد سرقت از باغ‌های منطقه دشت لتحر اعتراف کردند.
وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرهنگ پورکاوه تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.
دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در کاشان
وی همچنین با اشاره به دستگیری دو سارق موتورسیکلت بیان داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهر کاشان، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: مأموران کلانتری 13 علوی این شهرستان موفق شدند با انجام یک سری اقدامات تخصصی، 2 دو سارق موتور سیکلت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده، سارقان تاکنون به 5 مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101095/دستگیری-سارقان-باغ‌های-دشت-لتحر-کاشان
بستن   چاپ