پیام سپاهان
با حضور وزیر نیرو؛
عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی برزاوند اردستان آغاز شد
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 09:33:19
پیام سپاهان - با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی طرح مجتمع آبرسانی به 18 روستای دهستان برزاوند از توابع اردستان آغاز شد.
به‌گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان امروز (چهارشنبه) در آیین کلنگ‌زنی طرح مجتمع آبرسانی به 18 روستای دهستان برزاوند گفت: با اجرای طرح مجتمع آبرسانی به 18 روستای برزاوند، حدود 8 هزار نفر از اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.
هاشم امینی افزود: طول شبکه انتقال این مجتمع آبرسانی حدود 106 کیلومتر است که از طریق احداث 10 باب مخزن با حجم بیش از دوهزار و 220 مترمکعب، آب شرب مردم این روستا به‌صورت پایدار تامین می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در نظر است با راه‌اندازی سه ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 33 لیتر بر ثانیه آب شرب این مجتمع روستایی در تمام روزهای سال به‌صورت عادلانه تامین شود.
سرپرست شرکت آبفار استان اصفهان با اشاره به بیش از 330 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه، تصریح کرد: آب مورد نیاز این طرح از خط اصفهان بزرگ تامین خواهد شد، این در حالی‌است که هم‌اکنون 96 روستا در شهرستان اردستان با تانکر آبرسانی می‌شوند.
امینی ادامه داد: شهرستان اردستان دارای 163 روستای دارای سکنه بوده که افزون بر 150 روستای آن تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101109/عملیات-اجرایی-مجتمع-آبرسانی-برزاوند-اردستان-آغاز-شد
بستن   چاپ