پیام سپاهان
تلاش برای راه‌اندازی دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران در اصفهان
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 12:28:32
پیام سپاهان - رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدید از مراکز تجارت نوین صنایع‌دستی اصفهان گفت: در تلاشیم تا پس از تهران، دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اصفهان راه‌اندازی کنیم. 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان، علی‌اصغر مونسان در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی تجربه‌آموز و مراکز تجارت نوین صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی تجربه‌آموز در اصفهان همراه با تولید و عرضه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به گردشگران و تلفیق آن با صنعت گردشگری، نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی اصفهان و ایران ایفا می‌کند. 
معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی به‌ویژه هنرمندان نقره‌کار، در راستای حمایت از تهیه مواد اولیه از یک‌سو و فروش آثار و تولیداتشان از سوی دیگر، در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح تلاش کنیم تا مردم به ارزش والای هنری و اقتصادی صنایع‌دستی واقف شوند. اگر بتوانیم مردم را به ارزش‌افزوده صنایع‌دستی واقف کنیم آن‌ها با خرید صنایع‌دستی می‌توانند این محصولات را با قیمت بیشتری به فروش برسانند و این نکته باعث می‌شود تا صنایع‌دستی جایگاه خود را در اقتصاد خانواده و همچنین سبد مصرف خانوار به‌خوبی پیدا کند.
مونسان خاطرنشان کرد: ما در تلاشیم تا پس از تهران، دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اصفهان راه‌اندازی کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101132/تلاش-برای-راه‌اندازی-دومین-مرکز-حراج-صنایع‌دستی-ایران-در-اصفهان
بستن   چاپ