پیام سپاهان
وزیر نیرو مطرح کرد:
221 تصفیه خانه فاضلاب در کشور فعال است
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 12:28:38
پیام سپاهان - اصفهان - وزیر نیرو گفت: با بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب خوانسار 221 تصفیه خانه در کشور به بهره برداری رسیده و این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 4 تصفیه خانه فعال بود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، رضا اردکانیان در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه و فاز اول شبکه فاضلاب خوانسار با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد ریال با بیان اینکه دیر یا زود همه ما مسئولان به اقتضای محدودیت های مسئولیت، شرایط سنی و سایر حوادث و اتفاقات اجتناب ناپذیر از مسئولیت دور می شویم و این دوره هایی که بر ی خدمت گزاری وجود دارد پشت سر می گذاریم، گفت: دغدغه و هدف مشترک همه ما این است که احساس رضامندی را در مردم افزایش دهیم.
وی افزود: هرکسی در هر مسئولیتی که هست هدف مشترک افزایش احساس رضامندی را دنبال می کند، گرچه شاخص ها در هر منطقه متفاوت است اما اینکه مردم احساس کنند شرایط بهتر شده و رضایت داشته باشند بسیار اهمیت دارد و اینکه بعدها هرکدام از ما چه سهمی در افزایش رضامندی مردم داشته بسیار اهمیت دارد.
اردکانیان در پایان اظهارامیدواری کرد که با گشایشی که در آینده نزدیک در کشور ایجاد خواهد شد و مشارکت بیشتر بخش خصوصی به ویژه در بخش طرح های فاضلاب، بتوانیم تعداد قابل توجهی طرح های این بخش را تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101134/221-تصفیه-خانه-فاضلاب-در-کشور-فعال-است
بستن   چاپ