پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان هشدار داد؛
نیمی ازمهدکودک های کاشان ناایمن است/پیگیری تا رفع نواقص
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 16:56:21
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان از نا ایمنی 64 درصد از مهدکودک های کاشان خبر داد و گفت: پیگیری تا رفع نواقص ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدمسعود چایچی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از بازدید و ارزیابی مهد کودک های کاشان خبر داد و اظهار داشت: این بازدید به منظور بررسی ایمنی این اماکن توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان صورت گرفت و وضعیت ایمنی مهدها و محیط های پیرامونی مورد بررسی و نواقص و معایب احصاء و دستورالعمل های ایمنی جهت رفع نواقص به اداره بهزیستی و مسئولین مهدها ابلاغ شد.
وی ضمن اشاره به آموزش و هشدارهای لازم در مورد حوادث و اطفای حریق به مسئولین و کارکنان مهدکودک‌های کاشان افزود: چک لیست هایی برای بررسی ایمنی مهدکودک ها تهیه و تنظیم و از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تکمیل و سطح خطرپذیری مهد کودک ها مشخص شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از بازدید 22 مهد کودک توسط کارشناسان این سازمان خبر داد و ابراز داشت: با این بررسی ها مشخص شد 64 درصد مهدکودک های کاشان از وضعیت نامطلوبی از حیث ایمنی برخوردار هستند و بر همین اساس برای رفع مشکلات موجود در مهدکودک‌ها، وضعیت حفاظ پنجره‌ها، زمینه های بروز برق گرفتگی، خروج اضطراری، سیستم گرمایشی و غیره آموزش و هشدارهای لازم ارائه شد.
وی ضمن هشدار نسبت به فرسودگی و تغییر مکان مکرر سالیانه برخی از این مهدکودک ها در کاشان گفت: پس از اجرای دستورالعمل های ابلاغی، کارشناسان پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان مجدداً از این مهد کودک ها بازدید کرده و اجرایی شدن دستور العمل های صادره را بررسی می کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101186/نیمی-ازمهدکودک-های-کاشان-ناایمن-است-پیگیری-تا-رفع-نواقص
بستن   چاپ