پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه در کاشان:
اروپا ارزشی برای آمریکا قائل نیست/ صهیونیست جهانی در حال افول است
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 8:31:42 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه اروپاییان ارزشی برای آمریکا قائل نیستند، گفت: صهیونیست جهانی در حال افول است.

 آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع اساتید بسیجی معرفی الگو را یکی از راهکارهای تربیتی دانست و اظهار داشت: هر جامعه نیازمند یک الگو است و به تبع آن نیز دانشگاه نیاز به الگو دارد که شهید دکتر مصطفی چمران بهترین الگو برای دانشگاهیان محسوب می شود و بر همین اساس لازم است تا ابعاد شخصیت این شهید والا مقام واکاوی و بررسی شود.
وی با بیان اینکه یکی از آداب تعلیم و تربیت نفوذ کلام استاد در شاگرد است، افزود: دانشجو و دانش آموز به صورت ناخودآگاه در برابر استاد حالت انفعال و تسلیم دارد و بر همین اساس در نظام تربیتی حوزه علمیه شاگردانی که از اساتید برجسته بهره برده اند، موفقیت بیشتری داشته و نمونه بوده اند که در بهترین نمونه آن می توان به شاگردان امام راحل اشاره داشت.
اساتید با دانشجویان رابطه ای صمیمی داشته باشند
نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه ارتباط میان اساتید و دانشجویان باید رابطه ای صمیمی باشد، ابراز داشت: اساتید باید با دانشجویان خود رفیق باشند و برای مشکلات آنها راهکارهایی ارائه دهند تا از این طریق دانشجویان از تجارب اساتید استفاده کنند.
وی با بیان اینکه صهیونیست جهانی در حال افول است، گفت: اخیراً در قضیه حضور نخست وزیر ژاپن در ایران روشن شد اروپاییان نیز ارزشی برای آمریکاییان قائل نیستند و این مهم نشان دهنده افول استکبار در آمریکا و قدرت گرفتن اسلام است و وعده الهی در تحقق پیروزی مستضعفین بر مستکبران نیز نزدیک به نظر می رسد.
آسیب های اجتماعی از جهالت نشات می گیرد
‌ نمازی ضمن تعریف استاد بسیجی افزود: اساتید باید توجه داشته باشند دروس دانشگاهی بهانه ای است تا دانشجویان را با قرآن و اهل بیت مانوس کنید چرا که جوان 18 ساله از گذشته و آینده خبر نداشته و نیازمند آموزش است و بر همین اساس آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و غیره از جهالت نشات می گیرد.
وی با بیان اینکه نظام سیاسی در اسلام نظام سیاسی ولایت فقیه است، گفت: در دانشگاه ها باب شده است اساتید موضوعات پایان نامه ها را بر پایه ولایت فقیه پیشنهاد می دهند که این موضوع نشان دهنده اهمیت و جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101231/اروپا-ارزشی-برای-آمریکا-قائل-نیست--صهیونیست-جهانی-در-حال-افول-است
بستن   چاپ