پیام سپاهان
شرکت 2563 نفر در آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگ‌وهنر در اصفهان
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 11:11:53
پیام سپاهان - همزمان با سراسر کشور، دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در بخش فرهنگ و هنر در اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر دفتر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: آزمون کتبی جامع به صورت همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ساعت 10 صبح در اصفهان برگزار می شود. 
پرویز طاهری با بیان اینکه نمرات داوطلبان در سایت تهران اعلام می شود، تصریح کرد: آزمون عملی در بخش مردان استان اصفهان روز شنبه و آزمون عملی بانوان روز یکشنبه برگزار می شود.
وی گفت: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی در بخش فرهنگ و هنر با حضور 2563 هنرجو از استان اصفهان برگزار می‌شود که از این تعداد، 633 نفر بانوان و تعداد 1930 نفرآقایان شرکت دارند.
طاهری افزود: این آزمون در استان در پنج حوزه شامل اصفهان، گلپایگان، نجف آباد، مبارکه و کاشان برگزار می‌شود. روز پنجشنبه آزمون عملی جامع با حضور 541 نفر در شهر کاشان و بعدازظهر جمعه نیز آزمون عملی در شهرستان های نجف آباد، مبارکه و گلپایگان برگزار می شود. روز شنبه و یکشنبه نیز آزمون عملی حوزه اصفهان برگزار می شود.
مدیر دفتر آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، تصریح کرد: آزمون‌های جامع شامل 24 رشته از رشته‌های فرهنگ و هنر است که بیشترین متقاضی مربوط به رشته گرافیک کامپوتر و کمترین متقاضی در رشته معرق کاری است که تنها یک نفر ثبت نام کرده است.
وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین آزمون های ادواری، اظهار کرد: این آزمون ها همزمان با آزمون جامع تنها در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. تعداد 222 نفراز استان اصفهان شرکت می کنند که از این تعداد 63 نفر بانوان و 158 نفر در بخش آقایان هستند. 
طاهری گفت: 28 رشته در آزمون ادواری و در بخش فرهنگ و هنر متقاضی شرکت هستند که بیشترین متقاضی مربوط به رشته گرافیک کامپیوتر و کمترین متقاضی در حوزه مدیریت خانواده است. مدیریت خانواده تنها مخصوص بانوان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101263/شرکت-2563-نفر-در-آزمون-جامع-استانداردهای-مهارتی-فرهنگ‌وهنر-در-اصفهان
بستن   چاپ