پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
وظیفه هر مسلمانی است در برابر ظالم ایستادگی کند
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 16:52:35
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که مقابل ظالم بایستد و مدافع مظلومان باشد افزود: مجاهدان یمن امروز خودشان با ارتقا قدرت دفاعی به سعودی‌ها دارند ضربه می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در اولین همایش گرامیداشت مدافعان حرم ارتش و رزمندگان مأموریت مستشاری که در مرکز آموزش توپخانه و موشکی اصفهان با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: مدافعان حرم بر ما حق دارند و لازم است که همه ما در مراسم پاسداشت آنان شرکت کنیم چراکه الگوگیری از سیره شهدا در زندگی ما اثرگذار است.
وی افزود: برگزاری این یادواره‌ها برای خانواده‌های شهدا اثرگذار و افتخاری برای آنان است و زمینه تقویت روحیه آنان را فراهم می‌سازد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: ذکر و یادآوری انسان‌های پاک و کسانی که مسیر زندگی را به صورت صحیح پشت سر گذاشتند مؤثر است و الگویی برای همه ماست.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم و سفارش خدا به پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) درباره الگوگیری از انسان‌های پاک خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن با واژه «اذکر: به یاد بیاور» توصیه می‌کند تا از پیامبرانی همچون عیسی٬ موسی و داود (علیهم السلام) الگو گرفته شود٬ آنان انسان‌هایی هستند که از بین نمی‌روند و همواره به عنوان الگویی شایسته برای نسل‌های مختلف مطرح هستند بنابراین یاد شهدا همواره لازم است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به یاد شهدا بودن امری مهم در اسلام است گفت: انسان‌هایی که در راه خدا جان خود را دادند ماندگار شدند.
وی با بیان اینکه عظمت امروز ایران اسلامی ریشه در خون شهدا دارد تصریح کرد: فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس، امروز در کشورهای منطقه تجلی یافته است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه وظیفه هر مسلمانی است که مقابل ظالم بایستد و مدافع مظلومان باشد افزود: مجاهدان یمن امروز خودشان با ارتقا قدرت دفاعی به سعودی‌ها دارند ضربه می‌زنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101322/وظیفه-هر-مسلمانی-است-در-برابر-ظالم-ایستادگی-کند
بستن   چاپ