پیام سپاهان
ظریف از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بازدید کرد
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 17:47:51
پیام سپاهان - اصفهان- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران عصر روز پنجشنبه با حضور چند تن از مسئولان استان از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بازدید کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان 28 خرداد با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون رئیس جمهور کار خود را آغاز کرد و تا 31 خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان که صبح امروز وارد اصفهان شد در ابتدا به دیدار آیت الله مظاهری از مراجع تفلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان رفت و در نشست مسوولان استان در استانداری نیز شرکت کرده است.
ظریف همچنین در مراسم رونمایی تعدادی از هدایای رهبران و رؤسای کشورهای جهان به وی که در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد، شرکت کرد، در این مراسم 60 قطعه از اشیا و آثار هنری 50 کشور جهان که توسط مقامات عالی کشورهای خارجی به وی اهدا شده بود رونمایی شد.
وی قرار است پس از بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان که سال 94 کلنگ آن را به زمین زده است، بازدید کند.
طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان در زمینی به گستره 22 هکتار در شرق شهر اصفهان و در 2 مرحله احداث می‌شود. که دربرگیرنده فضای سرپوشیده اداری، نمایشگاهی و خدماتی است.
پیشرفت فیزیکی نمایشگاه بزرگ اصفهان حدود 60 درصد اعلام شده است.
9913//‏6026/‏

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101333/ظریف-از-نمایشگاه-بین-المللی-گردشگری-و-صنایع-دستی-اصفهان-بازدید-کرد
بستن   چاپ