پیام سپاهان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت اصفهان خبر داد
شناسایی 22 واحد عرضه پوشاک قاچاق در اصفهان در یک ماه گذشته
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 17:48:15
پیام سپاهان - اصفهان - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت اصفهان گفت: 22 واحد عرضه پوشاک برند فاقد مجوز و قاچاق در اصفهان شناسایی شدند و تذکرات و فرصت لازم برای جمع آوری تابلو و اقلام قاچاق به آنها داده شد.

حمیدرضا خشنود در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه جمع آوری پوشاک قاچاق در استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان پیگیری شده است، اظهار داشت:: تاکنون در شهر اصفهان 22 واحد عرضه پوشاک برند فاقد مجوز و قاچاق شناسایی شده است.
وی افزود: پس از دعوت از مسِئولان این واحدها و ابلاتغ آخرین تذکرات در این ارتباط به صورت کتبی به آنها، فرصت کافی به منظور جمع آوری تابلو و اقلام قاچاق به آنها داده شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ابراز داشت: برخورد با واحدهایی که قانون را تمکین نکرده و همچنان نسبت به عرضه اقلام قاچاق اقدام می کنند از تاریخ 20 خردادماه امسال با همکاری سایر دستگاههای استان در حال انجام است و طی چند روز ابتدایی طرح از 6 واحد مورد نظر بازرسی که دو واحد محصولات و تابلو خود را جمع آوری کردند.
وی ادامه داد: همچنین چهار واحد که همچنان برعرضه اقلام قاچاق اصرار داشتند اعمال قانون شدند و پرونده های مربوطه به منظور رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
خشنود تاکید کرد: طرح برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق و برند همچنان با جدیت تمام در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101339/شناسایی-22-واحد-عرضه-پوشاک-قاچاق-در-اصفهان-در-یک-ماه-گذشته
بستن   چاپ