پیام سپاهان
رییس فدراسیون فوتبال:
فوتبال اصفهان به نسبت سایر استان ها شرایط خوبی در کشور دارد
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 20:32:21
پیام سپاهان - اصفهان- رییس فدراسیون فوتبال گفت: استان اصفهان همیشه جزو برترین‌ها در رشته فوتبال بوده و حتی تیم‌های بانوان این استان نیز وضعیت خوبی در کشور دارند.

مهدی تاج عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان با برشمردن جایگاه کنونی تیم‌های ملی در آسیا و جهان بیان کرد: فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان در ایران و جهان شرایط مناسبی دارد، سهم این استان از نظر عضویت در تیم ملی نیز بالاست و از مربیان خوبی هم بهره می‌برد.
وی همچنین با اشاره به درخشش تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: استان اصفهان باید تیم‌های فوتبال بیشتری داشته باشد و باید در این راستا تلاش کنیم تا تیم‌های دیگر هم به صحنه بیایند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه نیز بهره برداری از ساختمان اداری هیأت‌های فوتبال شهرکرد و ایلام در ماه آینده را مورد اشاره قرار داد و افزود: ساختمانی اداری برای استقرار هیأت فوتبال استان اصفهان هم مورد نیاز است که در این راستا زمینی در اختیار هیأت قرار خواهد گرفت اما ساخت آن را باید در استان خود برعهده بگیرند.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان نیز در ادامه این آیین گفت: بر اساس خرد جمعی سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که رشته فوتبال در استان از حالت نقطه ای خارج شده و سایر نقاط نیز مورد توجه قرار بگیرند.
امیرمسعود هراتیان با تاکید بر اینکه هیأت فوتبال نباید تنها ویژه شهر اصفهان باشد، بیان کرد: با گذشت زمان اقدام‌های بیشتری در این زمینه انجام و به تسری در همه استان منجر شد که در سایه آن از شهرستان‌ها هم قهرمانی و مقام کسب کردند.
وی اضافه کرد: این برنامه هدف‌های گوناگونی مانند شناساندن بازیکنان مستعد فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به جامعه فوتبال داشته که در این راستا تا کنون نیز افرادی از دورترین نقاط استان به سطح برتر فوتبال کشور راه یافته‌اند.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: ایجاد رقابت و انگیزه بین سایر ورزشکاران، تقویت کار و تلاش مربیان و اهالی فوتبال در همه نقاط استان اصفهان از دیگر هدف‌ها است.
به گزارش ایرنا، آئین تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از ورزشکاران و بازیکنان به میزبانی دانشگاه خوراسگان برگزار شد.
افزون بر 100 مدرسه فوتبال در نقاط گوناگون استان اصفهان فعالیت دارند.
8114/‏8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101350/فوتبال-اصفهان-به-نسبت-سایر-استان-ها-شرایط-خوبی-در-کشور-دارد
بستن   چاپ