پیام سپاهان
طرح «اصفهان 2020» توانمندی های ویژه اصفهان را نمایان می کند
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 20:33:00
پیام سپاهان - اصفهان- وزیر امور خارجه کشورمان با استقبال و حمایت از طرح « اصفهان 2020» گفت: این طرح نماینده توانمندی ویژه اصفهان است که توانمندی های اصفهان را نمایان می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدجواد ظریف بعدازظهر پنج شنبه در بازدید از مراحل ساخت پروژه نمایشگاه بین المللی بزرگ اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ اصفهان مجموعه زیبا و باشکوهی است که به راستی زیبنده و حق اصفهان است و امیدوارم با این سرعتی که پیش می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در سال آینده در مکان نمایشگاه بزرگ اصفهان افزود: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی فرصتی در جهت معرفی توانمندی‌های ایران اعم از فرهنگی، اقتصادی و تاریخی است.
وزیر امورخارجه با بیان اینکه ایران پیشینه 7 هزار ساله شهرنشینی دارد تصریح کرد: سوابق تاریخی و فرهنگی ایران این مزیت را دارد که به دنیا نشان دهد ما فراز و نشیب‌های بسیاری را از سر گذراندیم و قلدرهای زیاد آمدند و رفتند و چیزی از آنها باقی نماند؛ این ایران عزیز ماست که همچنان ثابت و استوار و سرافراز باقی‌مانده است وگردشگران داخلی و خارجی که از اصفهان بازدید می‌کنند به این واقعیت مهم پی می‌برند.
وی افزود: شهرهای دیگر ما اعم از شیراز، کرمان، کاشان و مکان‌هایی که دارای میراث شهرنشینی هستند هم باید این واقعیت را بیان کنند که ملت ما بزرگ‌تر از این حرف هاست که زیر بار قلدرمابی و زورگویی دشمنان رود.
وزیرامور خارجه با استقبال و حمایت از «طرح 2020» ابراز داشت: از طرح اصفهان در مسیر گردشگری، میراث فرهنگی وهنر 2020 بسیار خوشحال شدم. این طرح نماینده توانمندی ویژه اصفهان است که با محیط زیست و زیست بوم اصفهان سازگار بوده و توانمندی‌های تاریخی اصفهان را نمایان می‌کند.
وی افزود: تلاش مدیریت شهری اصفهان و شهردار اصفهان در «طرح 2020» قابل قدردانی است و می‌تواند مسیر توسعه اصفهان را به سمتی هدایت کند که سازگار با امکانات شهری است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101354/طرح-«اصفهان-2020»-توانمندی-های-ویژه-اصفهان-را-نمایان-می-کند
بستن   چاپ