پیام سپاهان
دادستان اصفهان:
مسائل مالی وکلا شفاف شود
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 20:53:20
پیام سپاهان - دادستان اصفهان گفت: اگر مسائل مالی وکلا شفاف شود بسیاری از مشکلات امروز برطرف می شود و باید در حق الوکاله ها هزینه ها شفاف نوشته شود. 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی اصفهانی عصر امروز (پنجشنبه) در نشست صنفی بررسی موضوعات روز نهاد وکالت، با اشاره به دغدغه وکلا نسبت به استقلال کانون وکلا، تعامل وکلا با قوه قضاییه و نقش مشورتی آنها با دستگاه قضایی، اظهار کرد: به نظر می رسد هدف قضات و وکلا یک چیز و آن کشف حقیقت است و اگر هر دو در یک جهت حرکت کنند برخی مشکلات امروز به وجود نمی آید.
وی با بیان اینکه هر صنفی خوب و بد دارد، گفت: باید اصلاح در هر صنف از خودش شروع شود.
دادستان اصفهان افزود: مثلا چه در دستگاه قضایی و چه در کانون وکلا فسادهای اخلاقی و مالی حتی اگر کم باشد، باز هم زیاد است، چرا که هر دو در یک جایگاه رفیع هستند.
وی تاکید کرد: اگر مسائل مالی وکلا شفاف شود بسیاری از مشکلات امروز برطرف می شود و باید در حق الوکاله ها هزینه ها شفاف نوشته شود. 
اصفهانی افزود: اگر نظارت دقیق از سوی دستگاه نظارتی نباشد، مسائل بسیاری ایجاد می شود و وقتی مسائل مالی ایجاد شد اکثر مشکلات ناشی از آن خواهد بود.
وی تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه حساسیت ویژه ای بر روی شفاف سازی این گونه مسائل دارند.
دادستان اصفهان در ادامه با تاکید بر حفظ حرمت وکلا در دستگاه قضا، گفت: معتقدم باید حرمت افراد چه شاکی چه متهم و چه وکیل در دستگاه قضایی باید حفظ شود. 
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101355/مسائل-مالی-وکلا-شفاف-شود
بستن   چاپ