پیام سپاهان
جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزار انسان پاکباخته است
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 20:53:36
پیام سپاهان - اصفهان - وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران نتیجه فداکاری و ایثارگری هزاران هزار انسان پاکباخته ای است که باید آن را ارج نهاد و قدر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد جواد ظریف در دیدار با امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا جایگاه جمهوری اسلامی را در دنیا حفظ کرده و آن را ارتقاء ببخشیم، اظهار داشت: باید در تمام لحظه ها متوجه حضور خداوند در زندگی، کار و رفتارهای خودمان باشیم تا بتوانیم نام بلند ایران را در دنیا بلندآوازه تر سازیم.
وزیرامور خارجه کشورمان همچنین به دیدار “آبه شینزو”، نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: این سفر یک سفر خوبی بود که در آن مقام معظم رهبری با نکته سنجی و تیز بینی پاسخی در خور به آمریکا دادند و این در حالی اتفاق افتاد که ایشان نکات بسیار خوبی را به نخست وزیر ژاپن فرمودند، ولی تاکید کردند که این نکات را تنها به ایشان می گویند و پیامی به رئیس جمهور آمریکا ندارند که در نوع خود یکی از حساس ترین جلسات بود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفرهای اخیر وزیر انرژی روسیه و وزیر امور خارجه ترکیه به اصفهان، این استان را یک استان تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: استان اصفهان می تواند نقش بسزایی در توسعه روابط بین المللی، سیاسی و اقتصادی داشته باشد.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نتیجه فداکاری و ایثارگری هزاران هزار انسان پاکباخته ای است که باید آن را ارج نهاد و قدر دانست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101358/جمهوری-اسلامی-ایران-ثمره-خون-هزار-انسان-پاکباخته-است
بستن   چاپ