پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
امیدواریم برخورد قوه قضاییه موجب جذب جوانان به عدالت اسلامی شود
يکشنبه 2 تير 1398 - 09:55:40
پیام سپاهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همانگونه که در اخبار و روایات داریم امامان و بزرگان دین ما عدل و برخوردشان در محاکم به گونه ای بود که موجب جلب به دین می شد؛ امیدواریم برخورد در قوه قضاییه موجب جذب جوانان به عدالت اسلامی شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، فتح الله معین صبح امروز(یکشنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: حضور اصفهان در شبکه جهانی شهرهای خلاق صنایع دستی ویژگی‌های خاصی را می‌طلبد که اصفهان دارای این ویژگیها و توانایی‌ها بوده است.
وی افزود: برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در اصفهان جای قدردانی دارد، صنعت دست ترکیبی از هنر و خلاقیت است و برگزاری این نمایشگاه بخشی از داشته‌های هنرمندان را به نمایش گذاشت.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامی داشت روز اصناف، ادامه داد: باید گفت که اصناف در زمان های مختلف تلاش های زیادی را در جهت کمک به مردم داشته اند و در شرایط نامناسب امروز هم امیدواریم شاهد یاری آنها باشیم، اما بیشتر صاحبان صنوف، حقوق مردم و مصرف کنندگان را رعایت می کنند.
معین تصریح کرد: در هفته ای که گذشت بزرگداشت دکتر علی شریعتی و دیگری بزرگداشت شهید مصطفی چمران را شاهد بودیم. هر دو نفر عناصر تاثیرگذار
در انقلاب و موید به اخلاق اسلامی بودند که امیدواریم همه زحمات آنها در پیشگاه خدا محفوظ باشد.
وی تاکید کرد: هفتم تیر روز شهادت شهید دکتر بهشتی و از طرف دیگر روز قوه قضاییه است. این روز را به همه قضات و تلاشگران دادگستری و عدالت گستری تبریک و تهنیت می گوییم. همچنین باید دیگر نهادهایی که در کنار قوه قضاییه فعال هستند مثل کانون وکلا و کانون کارشناسان رسمی را ببینیم و امیدواریم تلاش آنها ثمر داشته و پر از عدل و داد باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همانگونه که در اخبار و روایات داریم امامان و بزرگان دین ما عدل و برخوردشان در محاکم به گونه ای بود که موجب جلب به دین می شد؛ امیدواریم برخورد در قوه قضاییه نیز موجب جذب جوانان به عدالت اسلامی شود.
معین تاکید کرد: امروز سخنان شهید بهشتی را که مجدد می شنویم همه برای رعایت عدالت بوده است چه صحبت هایی که در مجلس خبرگان داشتند و چه در جاهای دیگر، ایشان همواره از عدل سخن می رانند.این دیدگاه بسیار ارزنده بوده و باید همواره مورد توجه باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهید منتظری، شهید علی اکبر اژه ای و شهید طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از شهدای هفتم تیر اصفهان بودند، همه مسئولان باید منش و سیره این شهدا را همواره چراغ راه خود قرار دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101578/امیدواریم-برخورد-قوه-قضاییه-موجب-جذب-جوانان-به-عدالت-اسلامی-شود
بستن   چاپ