پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
با خانه‌های استیجاری که مورد تایید میراث فرهنگی نیست برخورد می‌کنیم
يکشنبه 2 تير 1398 - 15:43:58
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با خانه‌های استیجاری که مورد تایید سازمان میراث فرهنگی نباشد برخورد می کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز(یکشنبه) در بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای این طرح بیش از 800 نفر دستگیر شدند و 37 میلیارد تومان انواع قاچاق کالا نیز کشف شد. 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری اولویت اصلی نیروی انتظامی مقابله مداوم با قاچاق کالا و مواد مخدر است و تا این لحظه هشت هزار نفر دست گیر شده‌اند و با توجه به سال رونق تولید این برخورد بیشتر خواهد شد. 
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 12 تن انواع مواد مخدر و تعدادی بالغ بر 214 نفر در خصوص مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان دستگیر شده‌اند، گفت: نیروی انتظامی در کانون‌های جرم در بیش از 30 مرحله طرح ظفر که در آن پاکسازی کانون‌های جرم و مقابله با قاچاق صورت گرفت به پالایش و بررسی کانون‌های جرم و کشف قاچاق پرداخت و طبیعی است نیروی انتظامی با افرادی که اخلال در نظم عمومی ایجاد کنند یا قاچاق کالا و موادمخدر انجام می‌دهند برخورد سخت و سنگینی داشته باشد.
معصوم بیگی در خصوص طرح ناظرِ "1" گفت: این طرح به صورت دائم و برای مبارزه با کشف حجاب در خودرو است که ابتدا به شخص خاطی اخطار داده می ‌شود و در صورت تکرار مجدد پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با هرکاری که قانون گذار آن را ممنوع کرده باشد برخورد می‌کند، در خصوص سگ گردانی در پارک نیز بر اساس همین مورد اقدام می‌کنیم. همچنین از سوی دیگر با مالک هر خانه‌ استیجاری که اسکان در آن مورد تایید میراث فرهنگی نباشد برخورد می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101630/با-خانه‌های-استیجاری-که-مورد-تایید-میراث-فرهنگی-نیست-برخورد-می‌کنیم
بستن   چاپ