پیام سپاهان
مهدوی:
تاثیر صحنه‌های مبتذل بر ذهن جوانان درمان شدنی نیست
يکشنبه 2 تير 1398 - 16:11:14
پیام سپاهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با اشاره به قاچاق کالا، گفت: اگر این روند ادامه یابد کالا در کارخانه‌ها انبارها می‌شود و در نهایت کارخانه ضعیف و تعطیل می‌شود، در حالی که اگر جلوی این معضل گرفته شود کارخانه‌ها به تولید ادامه می‌دهند. 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید ابوالحسن مهدوی امروز (یکشنبه) در بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام هر راهی را برای آلوده کردن جوانان امتحان می‌کند، این مشکلات در دو بخش ایجاد می شود ابتدا جسمی وارد می شوند که مواد مخدر و مشروبات الکلی است، سپس روح جوانان را هدف قرار می‌دهند و از راه شهوت، ماهواره و نرم افزارهای مبتذل ورود می‌یابند تا انسان را تضعیف کنند.
وی افزود: تاکید بیشتر دشمن به خصوص آمریکا به نشان دادن صحنه‌های مبتذل به جوانان است، چراکه بر این باورند اگر موفق شوند یک جوان را از طریق مواد مخدر آلوده کنند در نهایت هرچند با سختی درمان آن غیرممکن نیست، اما تاثیر این صحنه‌ها بر ذهن درمان شدنی نیست و تاثیر آن فساد در جامعه است. وقتی نفس انسان بخواهد اقدام مهمی را انجام دهد به کارهای مختلف و راه‌های عجیب روی می‌آورد که ذهن انسان از آن متحیر می‌شود، اما اگر ذهن همین اشخاص در مسیر دین و ایمان تقویت می‌شد چه مقدار رشد معنوی بالایی داشتند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان، ادامه داد: جوانان این کشور یک روز ذهن خود را در دفاع مقدس به کمال رساندند، این جوانان آن چنان صحبت‌های بالایی انجام می‌دادند و وصیت نامه‌های وزینی نوشته‌اند که انسان را متحیر می‌کند، این نتیجه رشدی است که عقل آنها در میدان جنگ پیدا کرده بود و نفس به طور کامل ضعیف شده بود.
مهدوی به قاچاق اشاره کرد و گفت: اگر این روند ادامه یابد کالا در کارخانه‌ها انبارها می‌شود و در نهایت کارخانه ضعیف و تعطیل می‌شود، در حالی که اگر جلوی این معضل گرفته شود کارخانه‌ها به تولید ادامه می‌دهند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101637/تاثیر-صحنه‌های-مبتذل-بر-ذهن-جوانان-درمان-شدنی-نیست
بستن   چاپ