پیام سپاهان
فرماندار کاشان خبر داد؛
فعالیت 84 مرکز ترک اعتیاد در کاشان
دوشنبه 3 تير 1398 - 10:54:28
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار کاشان از فعالیت 84 مرکز ترک اعتیاد در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید اظهار داشت: فرمانداری کاشان با عنایت به شعار سال اقدامات موثری را در کاهش قاچاق کالا انجام داده است که مهمترین آن تشدید بازرسی ها از مراکز تجاری است و تمام تلاش خود را در راستای کاهش قاچاق کالا در منطقه کاشان با همکاری دستگاه های مربوطه همچون نیروی انتظامی، اداره تعزیرات و سایر دستگاه های مربوطه انجام داده است.
وی از فعالیت 76 مرکز خصوصی، پنج مرکز و سه مرکز سرپایی ترک اعتیاد در کاشان خبز داد و ابراز داشت: بازدید از کمپ ها با همکاری عوامل نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است و نمایشگاه های اطلاع رسانی در کمپ ها و نمایشگاه های خیابانی در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار کاشان ضمن اشاره به وجود مرز مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان ابراز داشت: آنچه که در ایران نگران کننده بوده آن است که جامعه هدف جوانان هستند و بر همین اساس می طلبد تا خانواده ها به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
وی ضمن اشاره به تلاش ها در راستای ایجاد مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان در کاشان گفت: تاکنون این کودکان آسیب دیده برای بهبود خود به اصفهان منتقل می شدند اما در نظر داریم تا مرکزی برای طی کردن درمان کودکان معتاد در کاشان ایجاد کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101704/فعالیت-84-مرکز-ترک-اعتیاد-در-کاشان
بستن   چاپ