پیام سپاهان
در سه ماه نخست سال جاری؛
بیش از 12 هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شد
دوشنبه 3 تير 1398 - 16:27:51
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: : در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 12 هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در اصفهان با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد دارای اهمیت زیادی است، اظهار داشت: اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که به واقع کل خانواده را درگیر خود می‌سازد و آسیب‌های جبران ناپذیری نیز به خانواده و جامعه وارد می‌کند.
وی افزود: از دیدگاه نیروی انتظامی در کنار دیگر اقداماتی که باید مانعی بر سر راه اعتیاد باشد پیشگیری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است چراکه تقاضای این نوع مواد است که موجب افزایش عرضه نیز می‌شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ممکن است اشخاص به هر دلیلی از فیلتر پیشگیری رد شوند، بدین تریب نجات دادن شخص از دام اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر نیز در گام‌های بعدی مبارزه با اعتیاد قرار دارد.
سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه افراد معتاد به کمک خانواده و با استفاده از حضور در کنگره 60 و مرکز ترک اعتیاد قادر به بازگشت دوباره به جامعه هستند، ابراز داشت: امروزه این افراد را بخشی از جامعه می‌دانیم که درگیر بیماری شده است و باید به آنها کمک کنیم تا به دل خانواده و جامعه بازگردند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در موضوع مبارزه با مواد مخدر با تمام توان در طول سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 12 هزار کیلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان به کمک نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با بیش از 20 باند توزیع نیز و 124 نفر سوداگر مرگ نیز در استان اصفهان برخورد شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101770/بیش-از-12-هزار-کیلوگرم-مواد-مخدر-در-استان-اصفهان-کشف-و-ضبط-شد
بستن   چاپ