پیام سپاهان
جریمه سنگین در انتظار مشترکین پرمصرف آب
سه شنبه 4 تير 1398 - 14:30:42
پیام سپاهان - معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشترکین پرمصرف به ازای اضافه مصرف، مشمول جریمه‌های سنگین خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا رضایی امروز (سه شنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته اقدامات زیادی در رابطه با مدیریت مصرف در حوزه های مختلف شرکت انجام شد، اظهار کرد: حدود 74 درصد مصرف آب در اماکن مسکونی است.
وی افزود: سال گذشته به ازای هر واحد 20 متر مکعب در ماه مصرف آب وجود داشت که 90 درصد مشترکین اصفهانی در این الگو قرار گرفتند. 
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در سال 96 به صورت میانگین این الگو 10.2 دهم درصد (متر مکعب) بود، گفت: این الگو در سال 97 به 9.6 دهم درصد رسید.
وی تصریح کرد: امسال مطابق برنامه وزارت نیرو، الگوی مصرف برای اصفهان 14 مترمکعب درنظر گرفته شده است که اگر مردم این الگو را رعایت کنند، بسته های تشویقی برای آنها درنظر گرفته می‌شود، البته مشترکین پرمصرف به ازای اضافه مصرف مشمول جریمه‌های سنگین خواهند شد.
رضایی یادآور شد: میزان مصرف مشترکین پرمصرف 40 مترمکعب به بالا است که در سال گذشته تنها پنج درصد مردم اصفهان در این رده قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه امسال نیز شناسایی مشترکین پرمصرف استان و آموزش آنها در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: امسال نیز قرار است اقدامات خوبی ازجمله حذف قبوض کاغذی انجام شود و همچنین درگاه ussd که با شماره # 151522* 6655* خدمات آن برای مردم قابل استفاد است.
کد خبرنگار:13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101857/جریمه-سنگین-در-انتظار-مشترکین-پرمصرف-آب
بستن   چاپ