پیام سپاهان
رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان خبر داد:
تصویب طرح زیرگذر مدخل کاشان در شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان
سه شنبه 4 تير 1398 - 19:25:14
پیام سپاهان - کاشان - رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان از تصویب طرح زیرگذر مدخل کاشان در شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الله غلامی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تشکیل جلسه شورای ترافیک استان اصفهان در کاشان اظهار داشت: تصمیمات این شورا بر اساس اسناد بالا دستی یا همان سند جامع شهری است؛ در سند جامع شهرستان کاشان محور قطب راوند محور شریانی درجه یک تعریف شده است و بر همین اساس نیز ما باید به همین سطح حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه در طرح جامع شهرستان کاشان این محور دارای تقاطع غیر هم سطح است، افزود: جلسات متعددی در مورد پل زیرگذر کاشان برگزار شد و کارشناسان متعددی در این مورد اظهار نظر کردند که در نهایت با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان کاشان به تصویب شورای ترافیک استان اصفهان نیز رسید.
شهردار کاشان نیز در این جمع حضور مقامات عالی شورای ترافیک استان و کشور را نشان دهنده اهمیت این طرح دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مشاور طرح به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ داده شد و تصویب این طرح نیز نشان داد که طرح زیر گذر کاشان قابلیت اجرا دارد.
سعید ابریشمی راد ضمن اشاره به مصوبه طرح زیرگذر کاشان در شورای ترافیک این شهرستان افزود: با مصوبه این طرح در شورای ترافیک شهرستان کاشان و استان اصفهان امید است پیشرفت طرح زیر گذر کاشان با سرعت هر چه بیشتر به پیش برود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101902/تصویب-طرح-زیرگذر-مدخل-کاشان-در-شورای-هماهنگی-ترافیک-استان-اصفهان
بستن   چاپ