پیام سپاهان
محمد نژاد مهدی با ذوب آهن تمدید کرد
چهارشنبه 5 تير 1398 - 06:59:52
پیام سپاهان - اصفهان- محمد نژاد مهدی بازیکن فصل قبل ذوب آهن قراردادش را برای یکسال دیگر با این تیم تمدید کرد.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نژاد مهدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه نساجی مازندران و در پست دفاع آغاز کرد و توانست پس از 2 سال به تیم اصلی این باشگاه برسد، او در مجموع چهار سال در این تیم ماند.
وی با بیان اینکه قرارداد بازیکنان این تیم به صورت قدم به قدم و با آرامش بسته خواهد شد، اظهار داشت: نژاد مهدی سپس به تیم پدیده خراسان پیوست و بعد از یک فصل با ذوب آهن قرارداد بست و به مدت یک فصل دیگر با ذوب آهن تمدید کرد.
جمشیدی هفته گذشته به ایرنا گفت: به دلیل حضور تیم ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حفظ بازیکنان و شاکله این تیم از اولویت های باشگاه است و در این باره تمدید قرارداد بازیکنان در حال انجام است و این موضوع برای باشگاه ذوب آهن مهم است.
وی اضافه کرد: همچنین بازیکنان سرباز ذوب آهن هم که در تیم‌های دیگر لیگ برتر فعالیت داشتند در فصل جدید به جمع سایر بازیکنان تیم اضافه خواهند شد.
تیم ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران رتبه ششم را کسب کرد و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان 20019 آسیا صعود کرد.
8114/‏6026/‏

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101917/محمد-نژاد-مهدی-با-ذوب-آهن-تمدید-کرد
بستن   چاپ