پیام سپاهان
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛
وداع با پیکر شهید کاشانی پس از 37 سال
چهارشنبه 5 تير 1398 - 09:04:00
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده سپاه کاشان از وداع با شهید کاشانی پس از 37 سال خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت سالروز حادثه هفتم تیر در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ مرتضی عمومهدی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به کشف پیکر شهید کاشانی پس از 37 سال اظهار داشت: علیرضا میرزایی شهید تازه تفحص شده کاشانی در 26 دی ماه 1360 در منطقه عین الخوش و عملیات محرم به فیض عظیم شهادت نائل شده بود که پیکر مطهرش تاکنون مفقود شده بود.
وی با بیان اینکه پیکر شهید علیرضا میرزایی پس از 37 سال به مهین اسلامی و زادگاهش برمی گردد، افزود: این شهید والا مقام اصالتاً اهل روستای قالهر از توابع دلیجان است اما سال ها ساکن کاشان بود و در این خطه زندگی می کرد و چشم ما به جمال وی روشن می شود.
فرمانده سپاه کاشان از برگزاری مراسم وداع در روز پنجشنبه خبر داد و ابراز داشت: پیکر شهید علیرضا میرزایی پنجشنبه وارد کاشان می شود و مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید نیز همان شب در مسجد صفاری کاشان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه همزمان با وداع با پیکر این شهید تازه تفحص شده کاشانی مراسم سالروز هفتم تیر نیز در کاشان برگزار می شود، گفت: این مراسم به مناسبت گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهید بهشتی، 72 تن از یارانش و 150 شهید پایگاه شهید بهشتی کاشان در مساجد صفاری این شهرستان برگزار می شود و نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج کشور سخنران ویژه این مراسم است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101923/وداع-با-پیکر-شهید-کاشانی-پس-از-37-سال
بستن   چاپ