پیام سپاهان
برای اولین بار در استان اصفهان
طرح پرداخت غیر حضوری برق در خمینی شهر اجرا می شود
چهارشنبه 5 تیر 1398 - 9:22:37 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان – مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: خمینی‌شهر به عنوان اولین شهرستان اجرای طرح ملی پرداخت غیرحضوری قبض سبز برق در استان اصفهان برگزیده شده است.

حمید علاقه‌مندان  در حاشیه جلسه مشترک با فرماندار و شورای شهر و شهردار خمینی‌شهر به ایرنا گفت: با توافق و حمایت فرماندار و شورای شهر اجرای طرح ملی قبض سبز برای اولین بار در استان اصفهان در خمینی‌شهر اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اجرای این طرح در شهرستان خمینی‌شهر در حال آماده‌سازی است گفت: با اجرای این طرح ماهانه میلیون‌ها تومان در زمینه مصرف کاغذ و نیز حفظ محیط زیست صرف جویی خواهد شد.
علاقه‌مندان افزود: علاوه بر کاهش هزینه‌های زیست‌محیطی، اجرای این طرح صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه شرکت برق و حضور مأموران شرکت برای قرائت و توزیع قبوض درب منازل خواهد داشت.
وی گفت: این طرح آغازشده و در مرحله جمع‌آوری شماره تلفن‌های مشترکان است و از ابتدای مهرماه از طریق پیامک هزینه برق مصرفی به مشترکان اعلام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از همه مشترکان برق شهرستان خمینی‌شهر خواست برای موفقیت این طرح ملی همکاری و حمایت لازم را شرکت برق شهرستان داشته باشند.
وی با اشاره به جایگاه شهرستان خمینی‌شهر ازنظر جمعیت و مجاورت با مرکز استان گفت: تلاش ما این است زیرساخت‌های مطمئن در حوزه برق شهرستان اجرا شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: لازم است در حوزه مبلمان شهری، مطالبات مردمی، درخواست‌های شورای شهر شهرداری برای روشنایی معابر نو بنیاد و رفع نقاط خاموش شهر عزم جدی انجام شود.
علاقه‌مندان ادامه داد: برای تامین مطالبات مطرح‌شده توسط شورای شهر و شهرداری خمینی‌شهر ازجمله جابه جایی 200 مورد تیر چراغ‌برق خطرساز و خطرآفرین به‌صورت مکتوب با مشارکت طرفین طبق زمان‌بندی به توافق رسیدیم.
شهرستان خمینی‌شهر در 12 کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع‌شده و یکی از کهن‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان است.
این منطقه با بیش از 300 هزار نفر جمعیت، دارای 146 هزار مشترک برق است.
6022 / ‏‬ 7145

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101925/طرح--پرداخت-غیر-حضوری-برق-در-خمینی-شهر-اجرا-می-شود
بستن   چاپ