پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
راهبرد اصلی ایران در منطقه تنش زدایی و توسعه صلح است
چهارشنبه 5 تیر 1398 - 11:39:01 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران راهبرد اصلی خود را در تنش زدایی و توسعه صلح به کار می‌بندد که این موضوع بارها به تائید سازمان های ناظر بین المللی نیز رسیده است.

 عباس رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز به کار کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی این نشست را فرصتی مغتنم برای تبادل نظر پیرامون مسائل مهم منطقه‌ای و بین المللی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با پایبندی کامل و احترام به تمامی تعهدها و مسئولیت‌های بین المللی و با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردمی و تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در تعامل با کشورهای آسیایی و منطقه، راهبرد اصلی خود را در تنش زدایی و توسعه صلح به کار بسته است.
وی در ادامه با اشاره به اشتراک فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری کشورهای منطقه و آسیا تصریح کرد: زمینه‌های همکاری میان این کشورها بر پایه این جلسات فراهم می‌شود.
استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گسترش ابزار و رسانه‌ها در فضای مجازی بیان داشت: این موضوع مرزهای جفرافیایی را درنوردیده که در این خصوص بسترسازی و حفظ حریم و موجودیت میراث کشورهای آسیایی بیش از پیش آشکار می‌گردد.
رضایی در ادامه با اشاره به میزبانی اصفهان و ایران اسلامی برای برگزاری این نشست اظهار داشت: برگزاری نشست مذکور گواه خلاقیت و شکوه ایران است و این فرصت می‌تواند ظرفیت‌های پنهان جمهوری اسلامی ایران و اصفهان را در توسعه روابط بین المللی فراهم سازد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/101951/راهبرد-اصلی-ایران-در-منطقه-تنش-زدایی-و-توسعه-صلح-است
بستن   چاپ