پیام سپاهان
احمد عباسی: امسال از کنار هم بودن لذت می‌بریم
چهارشنبه 5 تير 1398 - 14:28:27
پیام سپاهان - ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: اگر در بازی‌های پیش فصل، همه چیز خوب باشد، اشتباهات خود را نشان نمی‌دهند. به خواسته‌های کادر فنی رسیده‌ایم و روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم.
سعید احمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص شرایط تیم گیتی پسند، اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. در اردوی کیش فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم. رفته رفته فشار را کم کردیم و اکنون در شرایط خوبی قرار داریم.
وی در ارتباط با بازی‌های دوستانه پیش فصل تیم گیتی پسند افزود: بازی اول را با یک تیم از یزد انجام دادیم که بازی سختی نبود. پس از آن با تیم‌های لیگ برتری شاهین کرمانشاه و اهورا بهبهان مسابقه دادیم. از آنجایی که تیم در مرحله بدنسازی است و فشار بدنی زیادی روی بازیکنان است قطعاً بدن‌ها به آن آمادگی نرسیده است.
وی ادامه داد: با خلاقیت و تجربه بازیکنان توانستیم بازی‌ها را پیروز شویم و نمی‌توانستیم در آن بازی‌ها آنچنان به دنبال کارهای تاکتیکی باشیم و به همین دلیل نتایج نزدیکی گرفتیم که این مسئله عادی است.
احمد عباسی افزود: اگر برای بازی‌های پیش فصل همه چیز خوب باشد، اشتباهات خود را نشان نمی‌دهد. به خواسته‌های کادر فنی رسیده‌ایم و این یکی، دو هفته روی آن‌ها تمرکز می‌کنیم که در لیگ اشتباهی رخ ندهد و بتوانیم بازی‌ها را به خوبی پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به رابطه بین بازیکنان و مربیان خاطرنشان کرد: رابطه بسیار صمیمانه و دوستانه میان بازیکنان و کادر فنی تیم است. واقعاً امسال از کنار هم بودن لذت می‌بریم. یکی از دلایلی که توانستیم فشارهای سنگین تمرینات را پشت سر بگذاریم، رفاقتی است که ایجاد شده و جا دارد از حمید بیغم و محمد کشاورز تشکر کنم. امیدوارم تا آخر فصل نیز تیم بدون حاشیه پیش رود.
احمد عباسی در رابطه با دربی شهر اصفهان،‌ که هفته اول لیگ برگزار می‌شود،افزود: تیم هایپر بازیکنان خوبی را جذب کرده و همچین بازیکنان فصل گذشته آن‌ها نیز توانمند هستند. هایپر تیم قابل احترامی است و ما نیز مانند همیشه با قدرت روبروی آن‌ها بازی می‌کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/101982/احمد-عباسی---امسال-از-کنار-هم-بودن-لذت-می‌بریم
بستن   چاپ