پیام سپاهان
داوران اردنی دیدار ذوب آهن ایران با الاتحاد عربستان را قضاوت می کنند
چهارشنبه 5 تير 1398 - 21:10:14
پیام سپاهان - اصفهان- سخنگوی باشگاه ذوب آهن ایران گفت: داوران اردنی دیدار تیم فوتبال این باشگاه با الاتحاد عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت خواهند کرد.

احمد جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که ادهم المخادمه داور اردنی قضاوت دیدار رفت ذوب آهن با اتحاد عربستان را برعهده گرفت.
وی گفت: تیم داوری از کشور اردن برای قضاوت این دیدار شامل ادهم مخادمه، احمد مونس، محمدبکار و احمد فصیل هستند و این دیدار را سوت خواهند شد.
وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن ایران به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی قرار دارد افزود: این تیم در این رقابت ها نتایج درخشانی کسب کرد و در این مرحله نیز از فوتبال ایران در صحنه بین المللی دفاع خواهد کرد و مثل همیشه نماینده ای شایسته خواهد بود.
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن افزود: احتمالی میزبانی ذوب آهن در یکی از کشورهای امارات و قطر وجود دارد که بعد از رایزنی ها مشخص خواهد شد.
دیدار رفت دو تیم های ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 روز دوشنبه 14 مرداد ماه سالجاری برگزارخواهد شد.
تیم ذوب آهن در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران رتبه ششم را کسب کرد و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان 20019 آسیا صعود کرد.
6022/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102021/داوران-اردنی-دیدار-ذوب-آهن-ایران-با-الاتحاد-عربستان-را-قضاوت-می-کنند
بستن   چاپ