پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان:
کاشان میزبان مسابقات کنده‌زنی قدرتی استان اصفهان است
چهارشنبه 5 تير 1398 - 22:21:48
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه این شهرستان میزبان مسابقات کنده زنی قدرتی استان اصفهان است، گفت: مسابقات در هشت رده وزنی به صورت آزاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی والی زاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری مسابقات کنده زنی قدرتی در کاشان اظهار داشت: کاشان میزبان قوی ترین مردان استان اصفهان در رشته کنده زنی قدرتی است و این ورزشکاران روز پنجشنبه پنجم تیرماه با یکدیگر به رقابت می پردازند و امید است شاهد رکوردشکنی این ورزشکاران در رشته کنده زنی قدرتی باشیم.
وی از حضور قهرمانان کشوری و استانی در این مسابقات در کاشان خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در مسابقات کنده زنی قدرتی به میزبانی کاشان از ساعت 19 با حضور در آمفی تئاتر روباز بام شهر این شهرستان به مصاف یکدیگر می روند و در هشت رده وزنی با یکدیگر رقابت می کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان شناسایی و کشف استعداد ها را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات در کاشان دانست و ابراز داشت: مسابقات کنده زنی قهرمانی باشگاه های استان اصفهان طی همکاری مشترک کمیته قوی ترین مردان هیات بدن سازی و پرورش اندام اداره ورزش و جوانان و نیز سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به صورت آزاد بعد از انجام وزن کشی برگزار می شود.
وی ضمن اشاره به جوایز مسابقات کنده زنی قدرتی گفت: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم مدال، حکم قهرمانی و جوائز ارزنده همراه با کمربند قهرمانی برای اورال و همچنین به تیم های اول تا سوم حکم و کاپ قهرمانی اهدا می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102028/کاشان-میزبان-مسابقات-کنده‌زنی-قدرتی-استان-اصفهان--است
بستن   چاپ