پیام سپاهان
نگاهی به تیم های فوتبال اصفهانی در لیگ برتر بانوان
پنجشنبه 6 تير 1398 - 08:25:51
پیام سپاهان - اصفهان- هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در حالی برگزار می شود که حریف قائمشهری تیم سپاهان اصفهان از بازی مقابل این تیم انصراف داده و ذوب آهن میزبان قهرمان این رقابت ها است.

2 هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به ترتیب با مشخص شدن قهرمان، نایب قهرمان و سوم پیگیری شد و تیم ها تا حدودی جایگاه خود را در جدول تثبیت کردند.
بانوان فوتبالیست شهرداری بم با 61 امتیاز، شهرداری سیرجان با 54 امتیاز و سپاهان اصفهان با 46 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کرده اند.
همچنین تیم‌های راهیاب ملل مریوان و ذوب آهن اصفهان با 42 و 40 امتیاز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم این رقابت‌ها قرار دارند که تیم راهیاب ملل در صورت پیروزی برابر حریف خود در دیدار پایانی، بر جایگاه چهارمی تکیه خواهد زد.
تیم راهیاب ملل مریوان امروز برابر تیم پالایش گاز ایلام به میدان خواهد رفت.
ذوب آهن اصفهان نیز در شرایطی می‌تواند به رتبه چهارم این رقابت‌ها صعود کند که تیم مریوانی برابر حریف خود بازی را واگذار کرده و ذوب آهن نیز بتواند امروز قهرمان رقابت‌ها را در ورزشگاه فولادشهر با شکست روانه خانه کند.
دیگر تیم اصفهانی، طلایی پوش سپاهان نیز هفته گذشته در ورزشگاه باغ فردوس از حریف سیرجانی خود شکست سنگینی را متحمل شدند و نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از دست دادند.
بانوان سپاهانی باید این هفته در قائم شهر به مصاف تیم سپیدار این شهر می‌رفتند که با انصراف حریف از بازی، نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده اصفهان رقم خورد.
رقابت‌های این دوره از لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با همه فراز و نشیب‌ها، کمی و کاستی‌ها عصر امروز آخرین بازی‌های خود را برگزار می‌کند، در حالی که نمایندگان استان اصفهان با وجود شایستگی‌ها می‌توانستند رتبه‌های بهتری را به دست آوردند.
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور از ساعت 18 عصر پنجشنبه، ششم تیرماه پیگیری خواهد شد.
8114/‏8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102038/نگاهی-به-تیم-های-فوتبال-اصفهانی-در-لیگ-برتر-بانوان
بستن   چاپ