پیام سپاهان
نقش مشورتی به شرکت‌های دانش بنیان دهید
دوشنبه 10 تير 1398 - 14:55:15
پیام سپاهان - نماینده شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در مقیاس کلان نقش مشورتی به شرکت های دانش بنیان بدهید.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمد علی آبادی فراهانی، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم قدردانی و معارفه رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: شهرک به مثابه سازمانی زنده است که مدیریت اش مانند قلب سازمان است.
وی ادامه داد: زمانی که قلب مشکل پیدا کرده باشد، آن را عمل می کنند و از نظر ما شرکت های دانش بنیان، سازمانی که قلبش خوب است، چرا باید آن را عمل کرد؟
نماینده شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ادامه داد: یا برایتان در اولویت نیستیم یا از عوارض تغییرات سریع خبر ندارید باید بگویم که ما را نا امید کردید.
علی آبادی فراهانی، تصریح کرد: مدیران در دوره اول شکل گیری، شهرک را مد نظر داشتند و در دوره دوم، توسعه نرم افزاری و فرایند سازمان و در دوره سوم توسعه فیزیکی شهرک و در دوره قبلی توسعه کمی تعداد شرکت ها و اراضی واگذاری به شرکت ها مدنظر بوده است که انجام شد.
وی ادامه داد: دکتر ابطحی شرکت محوری را با ستاد محوری جایگزین کرد و تمامی این اکوسیستم را برای توسعه شرکت ها می داند و با تعامل با شرکت ها نیاز ها از دل این شرکت‌ها بیرون می‌آمد.
نماینده شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، گفت: برای شرکت‌ها در مقیاس کلان تر نقش مشورتی قرار دهید.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102369/نقش-مشورتی-به-شرکت‌های-دانش-بنیان-دهید
بستن   چاپ