پیام سپاهان
بیست و نهمین جشنواره فرهنگی دانشگاه فرهنگیان برگزیدگان خود را شناخت
دوشنبه 10 تير 1398 - 15:07:11
پیام سپاهان - بیست و نهمین جشنواره فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بخش هنری با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری در پردیس شهید رجایی اصفهان، برگزیدگان در 9 بخش هنری معرفی شدند. این جشنواره در 9 رشته هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، خط تحریری، عکاسی، طراحی پوستر، تذهیب، معرق و منبت، فیلم کوتاه و نماهنگ برگزیدگان خود را شناخت. 
در رشته خوشنویسی در بخش برادران، محسن سلیمان از اصفهان، مهدی یعقوبی از تهران و علی عرب نجف آبادی از قم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته خوشنویسی در بخش خواهران نیز مریم قنواتی از فارس، فاطمه مظفری از قزوین، فاطمه مقبلی از مازندران و عاطفه ابراهیمی پور از استان مرکزی انتخاب شدند.
رضا علیمرادی از خراسان رضوی، امیرحسین نبئی از سیستان بلوچستان، محمد علی دهقان زاده از یزد، محمدرضا سیاوش پور از قم و محمد میرزایی از اصفهان رتبه های برتر رشته خط تحریری در بخش برادران اعلام شدند و در بخش خواهران نیز مریم جوادنزاد از تهران، زینب برزگر از خراسان رضوی، فاطمه نقدی از اصفهان ، نیلوفر سواره از اذربایجان غربی و ریحانه اکبری از استان فارس برگزیده شدند.
در رشته نقاشی در بخش برادران، سینا گله داری از تهران، امیراسماعیل زرقی از خراسان رضوی، مصطفی سلیمی از اردبیل، محمد ساروقی از لرستان و جواد فلاحی از ارومیه انتخاب شدند. و در بخش خواهران نیز غزاله راعی از اصفهان، زهرا عزیزی از مازندران، مهرناز شکاری از فارس و هانیه انصاری از آذربایجان شرقی مقام های برتر را کسب کردند. 
سید مجتبی صدیقی از یزد، مسعود عبادتی از اصفهان، مصطفی سلامت از خراسان رضوی، سید محمود موسوی از گلستان و سیامک حبیبی از اردبیل مقام های برتر در رشته معرق و منبت در بخش برادران و زهذه پارسیان از چهارمحال بختیاری، زهره محمدی از تهران، زینب پریزن از گلستان و نازنین زارعی از فارس مقام های برتر این رشته در بخش خواهران شدند.
در رشته تذهیب و در بخش برادران، علی عبداللهی از مازندران و رضا هاشمی از لرستان شایسته تقدیر شدند و در بخش خواهران مهدیه روزبهانی از لرستان، فاطمه تاجمیر از فارس، مهدیه سارلی از گلستان، خدیجه موحدی پور از خراسان رضوی و فاطمه مستمک از خراسان شمالی رتبه های برتر شدند.
مهدی جان احمدی از فارس، مهدی جهانبخش از اصفهان، سید مبین میراقایی از یزد، ماجد سواری از خوزستان و امیرحسین خدیبی از چهارمحال بختیاری در رشته طراحی پوستر بخش برادران حائز رتبه های برتر شدند و در بخش خواهران نیز زهرا یوسفی از بوشهر، زهرا جعفری نژاد از چهارمحال، ثنا قهرمان نژاد از کردستان، نجوا نوردی از یزد و سحر بیابانی از کهگیلویه مقام های برتر را کسب کردند.
در رشته عکاسی در بخش برادران، حسین دکلان از مازندران، امیرحسین جهانگیری از ایلام، عرفان نوری از یزد، احسان ترکمن از تهران و رامین شایان مهر از خراسان رضوی مقام های برتر شدند و در بخش خواهذران نیز طهرا طلیعه گو از لرستان، زهرا ناصری از اردبیل، فاطمه زارعی نژاد از گیلان،مریم خورشیدی از مرکزی و طیبه کرمی از کرمانشاه برتر شدند.
در رشته نماهنگ در بخش برادران، علیرضا بغدادی از قم، رضا نوری از زنجان، علیرضا شاه کرمی از کرمانشاه، علیرضا حلمی از خراسان رضوی و محمد رزاقی از فارس انتخاب شدند و در بخش خواهران نیز اکرم قاسمی از اصفهان، فاطمه کریمی از قزوین، زهرا سادات حسینی از گلستان و فاطمه نظری از همدان تقدیر شدند.
در نهایت در رشته فیلم کوتاه و در بخش برادران ، علی شیخ زاده از یزد، محمد مهدی شیروانی از خراسان جنوبی، علی قنبری از لرستان، حسین محمدی از همدان و علی مقیسه از تهران انتخاب شدند و در بخش خواهران نیز نسرین پاکاری از فارس، معصومه خوش لهجه از اصفهان، سحر بادن فیروز از کهگیلویه و فرشته فراهانی از استان مرکزی انتخاب شدند.
به گزارش ایسنا، در این مراسم از سه شهید با نام های شهدای هنرمند حمیدرضا اسلامی فر در رشته فیلم کوتاه، نمایش، کارگردانی و شعر، شهید مدافع حرم سردار حسین آقادادی در رشته موسیقی و نقاشی و دانشجو معلم- شهید مرتضی پاگیری دانشجوی مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102373/بیست-و-نهمین-جشنواره-فرهنگی-دانشگاه-فرهنگیان-برگزیدگان-خود-را-شناخت
بستن   چاپ