پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان:
رقابت 523 نخبه قرآنی در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اصفهان
سه شنبه 11 تير 1398 - 10:15:59
پیام سپاهان - اصفهان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم (ویژه بزرگسالان) با حضور 523 نخبه قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اعلام برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ویژه بزرگسالان (بالای 16 سال) در اصفهان اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان با هدف نشر معارف اهل بیت و حضور بیشتر قرآن کریم در زندگی مردم برگزار خواهد شد.
وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مسابقات امسال با تقسیم بندی شهرستان‌ها به گروه «الف» که شامل 18 شهرستان و گروه «ب» که شامل چها رشهرستان می‌شود، در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 تیر ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار خواهد شد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 و 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و اذان و دعا خوانی برگزار خواهد شد و دراین مسابقات 523 نفر از منتخبین قرآنی از شهرستان‌های استان اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.
وی ابراز داشت: اصفهان، میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در مهرماه است و نفرات برتر مرحله استانی با عبور از مسابقات مقدماتی کشوری در شهر قم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.
صادقی تصریح کرد: 28 داور استانی و کشوری (از تهران، اصفهان، کاشان و زرین شهر) در این مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102415/رقابت-523-نخبه-قرآنی-در-مرحله-استانی-مسابقات-قرآن-کریم-در-اصفهان
بستن   چاپ