پیام سپاهان
مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اصفهان میزبان 4 هزار داوطلب کنکور
سه شنبه 11 تير 1398 - 11:27:06
پیام سپاهان - معاون آموزشی، پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان از برگزاری آزمون کنکور سراسری 1398 در روزهای پنجشنبه و جمعه،13 و14 تیرماه در این مؤسسه به عنوان حوزه آزمون کنکور سراسری خبرداد. 
علیرضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان پنجشنبه،13 تیرماه نوبت صبح میزبان یک هزار و 400 داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و در نوبت عصر میزبان 500 داوطلب در گروه هنر خواهد بود.
وی افزود: همچنین در نوبت صبح روز جمعه،14 تیرماه نیز یک هزار و 600 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و در نوبت عصر 500 داوطلب در گروه زبان های خارجی در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان به رقابت باهم می پردازند.
معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این آزمون برای داوطلبان و خانواده‌های آنان، گفت: امسال برای سومین سال متوالی میزبان داوطلبان کنکور سراسری هستیم و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان اصفهان از سال 1372 به عنوان اولین مؤسسه آموزش عالی در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این موسسه در حال حاضر با بیش از 25 سال سابقه در حوزه آموزش عالی کشور در مقاطع کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
کد خبرنگار:13037
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102429/مؤسسه-آموزش-عالی-جهاد-دانشگاهی-اصفهان-میزبان-4-هزار-داوطلب-کنکور
بستن   چاپ