پیام سپاهان
در سال 98
55 نمایشگاه در اصفهان برگزار می شود
شنبه 15 تير 1398 - 12:02:45
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برپایی55 نمایشگاه در سال جاری در این این خطه خبر داد.

علی یار محمدیان که روز شنبه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزایش رویدادهای نمایشگاهی را از برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: سال گذشته 49 نمایشگاه در اصفهان برگزار شد که توانست نقش تاثیرگذاری در رونق تولید و توسعه فروش کسب و کارها داشته باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در عین حال نابسامانی اقتصادی را دارای تاثیر منفی روی برنامه‌های نمایشگاهی دانست و افزود: نوسان‌های اقتصادی، تمایل شرکت‌ها و کسب و کارها برای حفظ وضعیت موجود و انصراف بنگاه‌های اقتصادی از اجرای برنامه‌های توسعه در فعالیت‌های خود سبب شده تا تمایل کمتری به حضور در نمایشگاه‌ها داشته باشند.
وی اضافه کرد: بسیاری از عنوان‌های نمایشگاهی در استان‌های دیگر پیش از برگزاری لغو و منتفی شده‌اند اما نمایشگاه اصفهان تلاش کرده شرایطی برای فعالان اقتصادی فراهم کند که بتوانند با هر وضعیتی در نمایشگاه حاضر شوند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.
یارمحمدیان تاکید کرد: معتقدیم حضور در نمایشگاه‌ها به توسعه و رونق کسب و کارها منجر می شود و بر همین اساس تلاش می‌کنیم نمایشگاه‌ها را به بهترین شکل ممکن و با حضور همه جانبه صاحبان کسب و کار از استان اصفهان و دیگر استان‌های کشور برگزار کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تاثیر حضور شرکت‌ها در رویدادهای نمایشگاهی بر روند فروش محصولات و یا انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی گفت: حضور در رویدادهای نمایشگاهی همواره با اثرات درخور توجهی همراه بوده است؛ به شرط آنکه شرکت‌ها بتوانند از موقعیت‌های ایجاد شده در این رویدادها به نحو احسن استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: حضور در یک نمایشگاه تنها به انعقاد قراداد و یا فروش محصولات محدود نمی‌شود، بلکه برقراری یک ارتباط کاری و یا رونمایی از یک محصول می‌تواند با نتایج فراوانی از حیث همکاری‌های آتی همراه باشد.
شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال 1372 آغاز کرد و تاکنون اغلب رویدادهای نمایشگاهی آن در جوار پل تاریخی شهرستان برگزار شده است.
هم اکنون طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان در زمینی به گستره 22 هکتار شامل فضای سرپوشیده اداری، نمایشگاهی و خدماتی در شرق اصفهان در دست اجراست.
/ ‏‬ 6022 / ‏‬ 913/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102781/55-نمایشگاه-در-اصفهان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ