پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
منطقه ویژه اقتصادی کاشان تولید را رونق می بخشد
شنبه 15 تير 1398 - 14:42:16
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به استعداد ویژه کاشان در سرمایه گذاری گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان تولید را رونق می بخشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد پیش از ظهر شنبه در منطقه ویژه اقتصادی کاشان با بیان اینکه این منطقه فراز و نشیب های متعددی داشته، اظهار داشت: از نگاه برخی از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی کاشان می توانست تهدیدی برای سایر مناطق اقتصادی استان اصفهان باشد اما با نگاه ویژه مسئولان ایمیدرو تحقق بهره برداری از این منطقه در کاشان به حقیقت پیوست.
وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی کاشان از نظر صنعت منطقه ویژه ای است، افزود: نیروی انسانی منطقه کاشان نجیب و توانمند است و از نظر سرمایه گذاری منطقه مستعدی است چرا که پنجمین شهرستان ثروتمند کشور است و بر همین اساس پس از آغاز عملیات فنس کشی نیاز به زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز دارد که با عنایت مسئولان محقق می شود.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه منطقه اقتصادی کاشان می تواند منطقه آب لجستیک استان اصفهان انتخاب شود، ابراز داشت: این منطقه می تواند صنعت در منطقه کاشان را رونق بخشیده و رونق تولید را به معنای واقعی کلمه محقق کند و برای نه تنها منطقه بلکه برای کشور آبرومند باشد چرا که معتقد هستیم منطقه ویژه اقتصادی کاشان می تواند برای کشور ثروت آفرین باشد.
وی با بیان اینکه فاز اول منطقه ویژه اقتصادی کاشان به مرحله اجرا درآمده است، گفت: فاز نخست این منطقه ویژه اقتصادی در 250 هکتار به بهره برداری می رسد و فازهای بعدی نیز با اختصاص اعتبارات لازم به بهره برداری می رسد تا رونق بخشی به تولید کشور داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102814/منطقه-ویژه-اقتصادی-کاشان-تولید-را-رونق-می-بخشد
بستن   چاپ