پیام سپاهان
ساداتی نژاد:
منطقه ویژه اقتصادی کاشان، یک منطقه "هاب لجستیک" است
شنبه 15 تير 1398 - 15:00:45
پیام سپاهان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان یک منطقه هاب لجستیک است که تمام فعالیت‌های مرتبط با حمل‌ و نقل در آن توزیع می‌شود.
به گزارش ایسنا – منطقه اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد امروز(شنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان، اظهار کرد: کاشان منطقه فوق‌العاده‌ای از لحاظ دسترسی به راه‌آهن، فرودگاه، جاده سراسری شمال به جنوب و به ویژه وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد است.
وی تأکید کرد: فاز نخست عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در حالی آغاز به کار کرد که بعد از تصویب اولیه آن، به مدت 12 سال با فراز و نشیب همراه و متوقف مانده بود و حتی به علت همکاری نکردن مسئولان استان اصفهان، مجبور شدیم که مجوزهای زیست‌محیطی را از سازمان محیط زیست کشور پیگیری و دریافت کنیم.
ساداتی نژاد گفت: با آغاز به کار منطقه ویژه اقتصادی کاشان، رونق در بخش صنعت و تولید منطقه و کشور را شاهد خواهیم بود. امیدواریم وزارت صمت برای تکمیل این منطقه نیز بودجه‌ای اختصاص دهد. منطقه ویژه اقتصادی کاشان یک منطقه هاب لجستیک است که تمام فعالیت‌های مرتبط با حمل‌ و نقل در آن توزیع می‌شود و دیگر خدمات لجستیکی کالاها در سطوح بین‌المللی یا ملی می‌تواند توسط چند متصدی در آن انجام گیرد ولی استان اصفهان به آن توجهی ندارد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس تأکید کرد: یکی از مدیران استانی در کارگروه آمایش، علت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در کاشان را می‌خواست و به علت وجود شهرک صنعتی در کاشان، با ایجاد منطقه صنعتی مخالفت می‌کرد و ایجاد این منطقه 12 سال طول کشید.
این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر از مسئولان اصفهان گلایه می‌کنیم و خواستار تشکیل استان جدید هستیم به علت همین سنگ اندازی هاست.
به گزارش ایسنا، آیین آغاز به کار مرحله نخست عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان با حضور خداداد غریب پور، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران استان اصفهان و شهرستان کاشان در 20 کیلومتری شهر مشکات برگزار شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102818/منطقه-ویژه-اقتصادی-کاشان،-یک-منطقه-"هاب-لجستیک"-است
بستن   چاپ