پیام سپاهان
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان خبر داد؛
برنامه های دهه کرامت در کاشان توسط 17 کانون برگزار می شود
يکشنبه 16 تير 1398 - 10:46:36
پیام سپاهان - کاشان - مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اجرای برنامه های کرامت در این شهرستان توسط 17 کانون خبر داد و گفت: «فیروزه نشان ها» دهه کرامت را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 17 کانون تحت نظارت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان مسئولیت اجرای برنامه های دهه کرامت را بر عهده دارند، اظهار داشت: بیش از 100 برنامه کیفی و محتوایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، امام رضا (ع) و دهه کرامت در 50 نقطه شهرستان برگزار می شود که خوانش کتاب، جشنواره ملی «آه و آهو»، دختران فیروزه نشان و عصرانه داستان نویسی از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده است.
وی ضمن اشاره به اهمیت تربیت صحیح دختران جامعه افزود: دختران امروز جامعه مادران فردای ما هستند و بر همین اساس تربیت آنها با آموزه های دینی و معارف علوی می تواند آنها را میدان دار عرصه فرهنگی کند و تمامی برنامه های در نظر گرفته شده در راستای گوشزد کردن این مهم در نظر گرفته شده است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدا مخصوصاً شهدای مدافع حرم از برنامه های اصلی دهه کرامت است، ابراز داشت: تشویق و ترغیب دختران نوجوان به حفظ ارزش ها و شعائر اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها است و تقویت بنیان خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب نیز از دیگر اهداف برشمرده شده است.
وی با بیان اینکه بزرگترین جشن دخترانه در شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: این شادیانه تحت عنوان «فیروزه نشان ها» برگزار شد و اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» روایتی از داستان واقعی دختری که درگیر عشق و ماجراهای امروزی می شود نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102892/برنامه-های-دهه-کرامت-در-کاشان-توسط-17-کانون--برگزار-می-شود
بستن   چاپ