پیام سپاهان
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:
طرح خطرپذیری سیلاب برای تمام استان‌ها ابلاغ شده است
يکشنبه 16 تير 1398 - 12:15:46
پیام سپاهان - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوشبختانه در زمان مقابله با حوادث، اصفهان بسیار درخشید و در حال حاضر در بخش سازندگی همراه با بنیاد مسکن همکاری قابل توجهی دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، صبح امروز (یکشنبه) اسماعیل نجار در مانور دوسالانه طرح فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مانور معمولا در تمام فرودگاه انجام می‌شود، مانوری که امروز شاهد آن بودیم تمام عوامل اجرایی استان اصفهان در آن دخیل بودند.
وی ادامه داد: دستگاه های مختلفی که باید در مواقع بحران حضور پیداکنند امروز آمادگی خود را به نمایش گذاشتند و باید گفت خوشبختانه کشور برای حوادث گوناگون آمادگی دارد. مانور امروز برای داخل فرودگاه بود و تداوم این مانورها آمادگی ها را بالا خواهد برد و به تبع خسارات را کاهش می‌دهد.
معاون وزیر کشور، عملکرد اصفهان به عنوان استان معین را در حوادث مختلف مناسب دانست و گفت: خوشبختانه در زمان مقابله با حوادث اصفهان بسیار درخشید و در حال حاضر در بخش سازندگی همراه با بنیاد مسکن همکاری قابل توجهی دارد و از مردم اصفهان هم سپاسگزارم که کمک های شایانی به هموطنان خود کردند.
نجار با اشاره به سیلاب های اخیر کشور، تصریح کرد: همزمان 25 استان کشور درگیر سیل بود، اما سه استان حوادث مشقت باری را متحمل شدند که به سرعت مشکلات رفع شد، اما خسارات زیادی خصوصاً به استان لرستان و گلستان وارد شد و باید گفت حضور استان معینی همچون اصفهان در این مشکلات ضروری بود.
وی در پایان به طرح جدیدی در خصوص مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: برای تمام استان‌ها طرحی باعنوان خطرپذیری سیلاب ابلاغ شده و استان ها باید با توجه به مسائل مالی اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102900/طرح-خطرپذیری-سیلاب-برای-تمام-استان‌ها-ابلاغ-شده-است
بستن   چاپ