پیام سپاهان
جهاد دانشگاهی اصفهان مجری برگزاری آزمون استخدام آتش‌نشانی
يکشنبه 16 تير 1398 - 12:15:53
پیام سپاهان - مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در استان اصفهان توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.
هومن سراج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در استان اصفهان 18 مردادماه سال جاری و در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: تعداد 300 نفر از افراد واجد شرایط پس از آزمون علمی و عملی از استان اصفهان انتخاب خواهند شد و در نهایت به استخدام سازمان آتش نشانی در خواهند آمد.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: ثبت نام این آزمون از دوشنبه 10 تیر آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه 19 تیرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.irمراجعه کنند.
سراج با بیان اینکه نیروهای مورد نیاز در این آزمون راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین آتش‌نشانی و آتش‌نشان هستند، اضافه کرد: بر اساس آیین نامه، بخشی از سهمیه برای ایثارگران، خانواده جانبازان و شهدا خواهد بود.
وی افزود: هزینه ثبت نام این آزمون 50 هزار تومان است و سه برابر ظرفیتِ مورد نیاز برای مرحله عملی انتخاب خواهند شد. مواد آزمون در دو گروه عمومی و تخصصی بوده و برخی از منابع ازمون تخصصی در سایت ثبت نام ارائه شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102901/جهاد-دانشگاهی-اصفهان-مجری-برگزاری-آزمون-استخدام-آتش‌نشانی
بستن   چاپ