پیام سپاهان
جامعه دروغ‌گو
سه شنبه 18 تیر 1398 - 12:00:37 PM
ایسنا
پیام سپاهان- حسن محمدی  اظهار کرد: نمایشنامه «دروغ‌گو» بر پایه کمدی دلارته نوشته شده و همان‌طور که از نامش برمی‌آید، موضوع آن دروغ‌گویی است. علت انتخاب این موضوع نیز مواجه‌شدن با جامعه‌ای است که متأسفانه دروغ در آن زیاد شده و به‌نوعی از دروغ، اشباع شده است. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم عامل بسیاری از معضلات اجتماعی ما دروغ است و اگر بتوانیم آن را در جامعه کاهش بدهیم به میزان زیادی از مشکلات موجود، کاسته‌ایم.

محمدی، که از سال 1379 وارد عرصه کارگردانی تئاتر شده، علت انتخاب قالب طنز را چنین شرح داد: جامعه ما نیازمند شادی و نشاط است و به همین دلیل از برنامه‌ها و فعالیت‌های طنز استقبال می‌کند، پس می‌توان در قالب طنز مباحث جدی را به خورد آن داد و اثر دهی بیشتری را شاهد بود. 
 
وی با اشاره به مدت‌زمان اجرای این نمایش تصریح کرد: زمان اجرای این تئاتر چهار ساعت بود اما با دراماتورژی، زمانش را به 60 دقیقه رساندیم. قصه این تئاتر هم درباره پسر جوانی است که بعد از سال‌ها به روستای خود برگشته و با دروغ، دیگران را فریب می‌دهد.
  تئاتر «دروغ‌گو» با حمایت موسسه خیریه حضرت زهرا (س) هر شب رأس ساعت 20:30 با نقش‌آفرینی شهاب غزالی، جهانگیر نکویی، رامین ربیعی، حسن محمدی، مونا شهاب، شکیلا نصری نژاد، محمدعلی کاظمی، دانیال عطریان، بهنام شمسایی و هاله رنجبر در سالن سوره اجرا می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/102982/جامعه-دروغ‌گو
بستن   چاپ