پیام سپاهان
مدیر خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان:
ازدواج اساسی ترین مشکل جوانان است
سه شنبه 18 تير 1398 - 20:09:52
پیام سپاهان - مدیر خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان گفت: ازدواج موفق سنگ زیربنای همه موفقیت های یک جوان و یک خانواده است و بنابراین باید نسبت به ازدواج حساسیت تام داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، صبح امروز سه شنبه آیت الله هادی نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک حرکت اجتماعی جهت ازدواج جوانان باید انجام شود و این حرکت نیازمند نهضت و بسیج عمومی برای محقق شدن این امر است.
وی ادامه داد: وضعیتی که در شرایط کنونی مشاهده می‌کنیم وضعیت بحرانی وخاصی است چراکه ازدواج یکی از اساسی ترین مشکلات جوانان است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات جوانان حل شود و باید گفت به سرانجام رسیدن جوانان بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل خواهد کرد.
مدیر خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان تصریح کرد: موسسه الزهرا(س) از عمری حدود 32 سال برخوردار است و درواقع رسالت این موسسه تسهیل امر ازدواج جوانان است که در سال های گذشته ثبت ملی شده و فعالیت خود را در سطح کشور گسترش داده است.
نجفی ازدواج را زیربنای همه موفقیت‌های یک جامعه خواند و گفت: مهم این است که فراموش نکنیم ازدواج موفق سنگ زیربنای همه موفقیت های یک جوان و یک خانواده است و بنابر این نسبت به ازدواج باید حساسیت تام داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103012/ازدواج-اساسی-ترین-مشکل-جوانان-است
بستن   چاپ