پیام سپاهان
نماینده کاشان در مجلس:
«اینستکس» همچون طبل تو خالی است
سه شنبه 18 تير 1398 - 20:10:15
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از به هم ریختگی در دیپلماسی آمریکایی ها خبر داد و گفت: «اینستکس» طبل تو خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تفاوت حرف و عمل آمریکایی ها اظهار داشت: در همه مکاتب فرهنگی و تمدنی دنیا از جمله اسلام رعایت حقوق همه جانوران حتی حیوانات ذکر شده است و بر همین اساس هیچکس با بحث حقوق بشر مخالف نیست.
وی ضمن اشاره به تعریف آمریکا از حقوق بشر افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی دروغ و این پسوند آمریکایی بدین معنی است که آمریکایی ها برای رسیدن به منافع خود از حقوق بشر دم می زنند اما در عمل خلاف ادعاهای خود اقدام می کنند چراکه هر کشوری که مخالف عقاید آمریکا است باید متحمل فشارهای مختلفی از سوی این دولت باشد.
امنیت با عفاف و حجاب و حیا میسر است
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در اسلام ابراز داشت: اگر جامعه ای بخواهد بالنده باشد، آن جامعه باید امن باشد و امنیت با عفاف و حجاب و حیا میسر است و بر همین اساس حجاب در جامعه اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در کاشان که صفت دارالمومنینی را یدک می کشد، این موضوع اهمیت دو چندان پیدا می کند.
وی ضمن اشاره به طرح موضوع عفاف و حجاب در کتب فرهیختگان کاشانی همچون فیض کاشانی گفت: طبیعی است که موضوع حجاب و عفاف برای کاشانی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم تمامی گردشگران داخلی و خارجی به این موضوع توجه داشته و آن را رعایت کنند چراکه عدم رعایت آن و هنجارشکنی در حوزه عفاف و حجاب رنجش مردم منطقه را در پی دارد.
آمریکا نماد بدعهدی و بی تعهدی است
ساداتی نژاد ضمن اشاره به حضور نخست وزیر ژاپن در ایران و عدم پذیرش هرگونه نامه ای از وی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آمریکا امروزه نماد بی تعهدی و بدعهدی است و این اقدام رهبر معظم انقلاب نیز به نوعی خطی مشی به مسئولان است که حتی اجازه پذیرش نامه رئیس جمهور آمریکا را به خود نمی دهد و اقدام سپاه در ساقط کردن هواپیمای جاسوسی اقدام رهبر معظم انقلاب را نیز تکمیل کرد.
وی با بیان اینکه ساقط کردن پهباد جاسوسی آمریکا پیامدهای مختلفی را در پی داشت، افزود: سقوط این پهباد جاسوسی به دشمن این پیام را به دنبال داشت که جمهوری اسلامی در عمل از حریم زمینی، دریایی و هوایی خود دفاع می کند و پیام دیگر به رخ کشیدن توانایی نظامی جمهوری اسلامی ایران است که موجب شد این اقدام یک به هم خوردگی دیپلماسی را برای آمریکایی ها به وجود بیاورد.
«اینستکس» طبل تو خالی است
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به موضوع اینستکس ابراز داشت: این موضوع یک طبل تو خالی است چراکه تعهدات در موضوع اینستکس تاکنون محقق نشده است و مسئولان نیز نباید در صورت عدم تحقق اهداف این موضوع بر اجرای آن اصرار داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103024/«اینستکس»-همچون-طبل-تو-خالی-است
بستن   چاپ