پیام سپاهان
برگزاری «رویداد شتاب‌دهنده پرسیس ژن اصفهان»
چهارشنبه 19 تير 1398 - 12:55:32
پیام سپاهان - رویداد فناورانه (از ایده تا محصول) شتاب‌دهنده پرسیس اصفهان در دانشگاه علوم پژشکی اصفهان برگزار می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: رویدادهای شتاب‌دهنده در جهت تبدیل پژوهش‌های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی به هدفمندی و ارائه محصول کمک می‌کنند، تا افراد دارای ایده‌های نوآورانه و محصول محور بتوانند مهارت‌های لازم برای تولید صنعتی محصول و تاسیس استارت آپ‌های دانش بنیان را کسب کنند.
شقایق حق جوی جوانمرد با اشاره به اهداف افتتاح شتاب‌دهنده‌ها، گفت: هدف کلان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افتتاح شتاب‌دهنده، توسعه زیرساخت‌های تبدیل نتایج پژوهش‌های حوزه زیست پزشکی به محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه و خلق ثروت از دانش و ایجاد فرصت اشتغال دانش بنیان برای جوانان تحصیل کرده استان اصفهان است.
وی افزود: هدف از برگزاری افتتاحیه"رویداد شتاب‌دهنده پرسیس اصفهان" آشنایی اعضای هئیت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با شتاب‌دهنده و خدمات آن شامل شتاب‌دهی استارت آپ های تخصصی حوزه فناوری های زیستی، آموزش و راهبری کسب و کارهای نوپا، انجام تحقیق، توسعه و تولید قرارداد است.
برگزارکننده رویداد شتاب‌دهنده پرسیس اصفهان در ارتباط با محورهای رویداد، تصریح کرد: محورهای این رویداد شامل معرفی شتاب‌دهنده و انواع آن، آشنایی با شتاب‌دهنده‌های موفق دنیا، معرفی شتاب‌دهنده در حوزه فناوریهای زیستی (شامل آنتی بادی مونوکلونال، سرم های انسانی، واکسن های دامی وانسانی، پروتئین های نوترکیب، محصولات مشتق از پلاسما و سلولهای بنیادی)، معرفی امکانات و خدماتی که توسط شتاب‌دهنده و دانشگاه به افراد دارای ایده های نوآورانه ارائه خواهد شد و آشنایی با نحوه مشارکت افراد با شتاب‌دهنده می شود. 
حق جوی جوانمرد، خاطرنشان کرد: مخاطبان اصلی این رویداد اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از رشته های علوم پایه و زیستی خصوصا رشته هایی مانند بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، مهندسی پزشکی، داروسازی و به طور کلی افرادی دارای ایده های ناب و محصور محور در زمینه پزشکی (تشخیص و درمان) و داروسازی هستند.
وی درمورد برگزاری مجدد این رویدادها در آینده، گفت: برگزاری چنین رویدادهایی و راه اندازی شتاب‌دهنده نه تنها در توسعه استان اصفهان، بلکه در پیشرفت و توسعه کشور بسیار تاثیرگذار است و رویدادهایی مانند رویداد شتاب‌دهنده پرسیس اصفهان حتما در آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، رویداد فناورانه ( از ایده تا محصول ) شتاب دهنده پرسیس اصفهان، شنبه 22 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103045/برگزاری-«رویداد-شتاب‌دهنده-پرسیس-ژن-اصفهان»
بستن   چاپ