پیام سپاهان
رستمی: در ورزشگاه خود غریب هستیم
چهارشنبه 19 تير 1398 - 21:09:14
پیام سپاهان - سرمربی تیم هایپر شاهین شهر پس از دیدار با اهورا بهبهان گفت: می‌خواستیم نشان دهیم که تساوی برابر گیتی پسند اتفاق نبوده است. تیم اهورا چیزی برای از دست دادن ندارد و همیشه با انگیزه بازی می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، سعید رستمی پس از پیروزی تیمش برابر تیم اهورا بهبهان اظهار کرد: این بازی از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بود به این دلیل که می‌خواستیم نشان دهیم تساوی برابر گیتی پسند اتفاق نبوده است و نتایج خوبمان ادامه پیدا کند. همچنین تیم اهورا چیزی برای از دست دادن ندارد و همیشه در همه بازی ها با انگیزه بازی می‌کنند و برای اثبات خود به میدان می آیند. 
وی افزود: به تیم خوب اهورا تبریک می‌گویم که در عین شایستگی بازی کردند. ما متاسفانه به عدم مدیریت مدیران شهر خود که تجربه بازی کردن ندارند باختیم. اگر قرار است تماشاگر نیاید الزام کنند که نیایند. ما در حین بازی باید حواس خود را جمع کنیم که چه کسی هست.
رستمی ادامه داد: متاسفانه اشتباه فردی نیز داشتیم که روی گل آخر امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. در این بازی مجید کیانی و محمد نوید بخش را مصدوم داشتیم. ان شاءالله شرایط بهتری پیدا کنیم که حرف های بیشتری برای گفتن داریم. متاسفانه کامبیز گمرکی از ناحیه کتف مصدوم شد و حسین قپانچی نیز با مصدومیت بازی می‌کرد. پس از این مجبور شدیم یکی از بازیکنانی که فاکتور‌های دفاعی بیشتری دارد را به کار بگیریم. همین باعث شد مقداری عقب بشینیم. 
وی افزود: اگر مانند نیمه اول دستمان در انتخاب نفرات باز بود شاید می‌توانستیم بیشتر رو به جلو بازی کنیم. 
رستمی در ارتباط با داوری بازی افزود: من نمی‌توانم روی گل آخر نظر دهم و با توجه به اینکه بازی پخش زنده بود، تکرار صحنه می تواند گویا باشد. چیزی که من از این زاویه دیدم گل نشد. مورد بعدی این است که در زمان 5 خطا شدن داوران سطح خطا گرفتن را بالا می‌آورند.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم از چند خطا یکی از آن‌ها را می‌توانست سوت بزند. امیدوارم که تیم ما به نحوی بازی کند که مشکلی برای اشتباهات فردی و داوران نداشته باشد.
رستمی با اشاره به خروج بانوان در بین بازی خاطرنشان کرد: برای سال گذشته هماهنگ کرده بودیم بانوان در سالن حضور داشته باشند. جو سالن ما نیز خوب است و کوچک ترین توهینی نیست. بانوانی که می‌آیند از خانواده‌های ما هستند. دوست داریم بانوان حضور داشته باشند اما روال قانونی آن باید طی شود. اینکه پس از گذشت بیست دقیقه از زمان بازی به ما این موضوع را انتقال می‌دهند منطقی نیست. 
وی ادامه داد:حضور هایپر در لیگ برتر اولین مرتبه است در سطح شهرستان برگزار می‌شود و متاسفانه قسمتی از آن به مسئولین شهر بر می‌گردد. فکر می‌کنم در ورزشگاه خود غریب هستیم که بسیار بد است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103077/رستمی--در-ورزشگاه-خود-غریب-هستیم
بستن   چاپ