پیام سپاهان
تساوی خانگی هایپر در برابر اهورا
چهارشنبه 19 تير 1398 - 21:09:15
پیام سپاهان - تیم‌های هایپر شاهین شهر و اهورا بهبهان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 3 پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، تیم هایپر شاهین شهر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی شاهین شهر میزبان تیم اهورا بهبهان بود که بازی با تساوی 3_3 به اتمام رسید.
ترکیب هایپر:
محمد نوید بخش، امید سیف، سعید افشاری، حمید کاهبنده، مجید کیانی، حسین قپانچی، کامبیز گمرکی، ابراهیم حسینی، مهدی زاهدی، رضا آبگون، احسان جزینی، مجید حاجی بنده 12 نفر سعید رستمی برای این دیدار هستند.
ترکیب اهورا:
محمد حجت نیز سجاد مسیحی، رشید قلی‌پور، رضا شایان‌پور، نعیم سیاری، سعید ترابیده، هاشم شیدعلی، سروش حیدری، مازیار خدارحم‌پور، منصور رفیع‌نیا، فاضل بهمئی، حسن لگزامنش و افشین مادری برای این دیدار به میدان فرستاده است.
شرح بازی
از ابتدای دیدار توپ و میدان در اختیار هایپری ها بود و بازیکنان اهورا کار دفاعی را در نیمه خود انجام می دادند. اولین شوت را نیز در یک‌دقیقه ابتدایی ابراهیم حسینی برای هایپر زد که دروازه بان اهورا توپ را دفع کرد. بهبهانی ها چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دوخته بودند.
در دقیقه سوم بازی این سعید افشار بود که ضربه کرنر را زد و توپ پس از برخورد به رشید قلی‌پور بازیکن اهورا وارد دروازه تیم بهبهان شد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هایپر دنبال شود.
کامبیز گمرکی، آقای گل فصل پیش لیگ یک به محض ورودش به زمین یک توپگیری خوب انجام داد اما ضربه وی را دروازه بان اهورا دفع کرد. در دقیقه ششم بازی دروازه بان اهورا یک شروع مجدد روی دروازه هایپر انجام داد که مازیار خدارحم پور از خروج اشتباه نوید بخش استفاده کرد و یک با ضربه سر دروازه هایپر را گشود.
هایپری ها در موقعیت سازی بسیار خوب عمل می‌کردند اما توپ‌های آن ها راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد. در دقیقه 9 بازی هاشم شیدعلی روی یک حرکت انفرادی ابراهیم حسینی را از پیش رو برداشت و توپ را وارد دروازه نوید بخش کرد تا هایپر 2 بر یک عقب بیافتد. در دقیقه 15 بازی هایپری ها روی یک ضربه اوت تمرین شده دروازه تیم اهورا را گشودند.
مهدی زاهدی با یک پاس زیبا توپ را پای تیر رساند و احسان جزینی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل هر دوتیم تلاش زیادی برای گلزنی کردند. خصوصا شاگردان رستمی موقعیت های زیادی داشتند اما هیچ کدام از آن ها از خط دروازه عبور نکرد تا نیمه نخست بازی با نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسید.
در شروع نیمه دوم نیز این هایپری‌ها بودند که در امر موقعیت سازی بسیار موفق عمل کردند اما توپ‌های آن ها وارد دروازه اهورا نشد. در دقیقه 25 بازی سجاد مسیحی بازیکن اهورا روی کامبیز گمرکی خطا کرد که با کارت زرد داور رو به رو شد.
همچنین کامبیز گمرکی مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد. سعید افشاری پشت ضربه خطا ایستاد و با یک پاس پای تیر شرایط گلزنی را برای احسان جزینی مهیا کرد و وی چاره‌ای جز گل کردن توپ نداشت تا نتیجه بازی با نتیجه 3 بر 2 دنبال به سود هایپر دنبال شود. در دقیقه 27 بازی داور در کناره‌ی محوطه جریمه یک خطا به سود تیم هایپر اعلام کرد که اعتراض شدید نیمکت اهورا را در پی داشت.
پس از گل سوم هایپر، شاگردان رستمی دفاع منطقی و حفظ توپ را در دستور کار خود داشتند تا مانع از موقعیت سازی و گلزنی بازیکنان اهورا شوند. در دقیقه 32 بازی هایپری ها به محدودیت 5 خطا رسیدند. هایپری ها پس از دقایقی حفظ توپ بازهم به موقعیت سازی رو آوردند اما ابراهیم حسینی و مهدی زاهدی نتوانستند دروازه اهورا را باز کنند.
5 دقیقه پایانی بازی این اهورایی ها بودند که فشار زیادی روی دروازه هایپر ایجاد کردند. در دقیقه 38 بازی پس از موقعیت های فراوان ضربه مازیار خدارحم پور پس از اصابت با نوید بخش روی خط دروازه قرار گرفت که به دید داور این توپ درون دروازه قرار گرفت و بازی با نتیجه 3 بر 3 دنبال شد.
در دقایق آخر بازی، هایپری ها فشار زیادی وارد کردند ولی توپ‌های آن ها توسط دروازه بان و تیرک دروازه دفع شد. این بازی جذاب در پایان با نتیجه 3 بر 3 پایان یافت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103079/تساوی-خانگی-هایپر-در-برابر-اهورا
بستن   چاپ