پیام سپاهان
بازیکن اهورا: از هایپر به سختی امتیاز گرفتیم
چهارشنبه 19 تير 1398 - 21:35:09
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتسال اهورا بهبهان پس از دیدار تیمش برابر هایپر گفت: هایپر با نفراتی که جذب کرد، شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده است. می‌خواستیم این بازی برای ما شروع امتیاز‌گیری باشد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، رشید قلی‌پور پس از تساوی تیمش برابر هایپر اظهار کرد:درست است که تیم هایپر تازه به لیگ برتر آمده است ولی با نفراتی که جذب کرده است شخصیت تیمی خیلی خوبی پیدا کرده است.
وی افزود: درست است هفته قبل یک بازی سنگین رو واگذار کردیم ولی در این بازی می خواستیم برایمان شروع امتیاز گیری باشد. در دقایق آخر چون هر دو تیم پنج خطا شدند دست و پای هر دو تیم بسته شد و کیفیت بازی کمی پائین آمد.
قلی‌پور ادامه داد: خدارا شکر در این بازی خیلی سخت توانستیم از تیم خوب هایپر امتیاز بگیریم. هیچ کس راضی به اعتراض نیست و هیچکس قصد زیر سوال بردن داوری را ندارد. بعضی مواقع بعضی اتفاقات می افتد که در ضربان بالا اعتراضاتی می شود. فکر می‌کنم روی گل دوم هایپر داور خوب عمل نکرد و باید با سوت بازی را شروع می‌کرد که این کار را انجام نداد و متاسفانه ما گل را دریافت کردیم.
وی گفت: توپ آخر هم نمدانم گل شد یا نه چرا که وسط زمین بودم . امیدوارم قضاوت بازی درست بوده باشد. برای کادر داوری آرزوی موفقیت می کنم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103080/بازیکن-اهورا--از-هایپر-به-سختی-امتیاز-گرفتیم
بستن   چاپ