پیام سپاهان
مهر گزارش می دهد؛
شمیم عطر رضوی در کاشان پیچید/چتر مهربانی خدام رضوی بر سر مددجویان
پنجشنبه 20 تير 1398 - 10:34:40
پیام سپاهان - کاشان - کاروان زیر سایه خورشید در دومین حضور خود در منطقه کاشان با حضور در اماکن پیش بینی شده عطر شمیم رضوی را در سرتاسر شهر گسترانیدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، کاروان زیر سایه خورشید شامگاه گذشته، در دومین روز از حضور خود در منطقه کاشان و هفتمین روز از دهه کرامت با حضور در یکی از مراکز حمایت از کودکان بی سرپرست زیر هفت سال، دست نوازش پدرانه خود را بر سر آنان کشیدند و امید و شادابی را در دل آنان بار دیگر جوانه زدند.
کاروان زیر سایه خورشید با شوری وصف ناپذیر به تماشای شعر خوانی کودکان این مرکز خیریه نشستند و در پایان با اهدای جوایز به کودکان برق امید را در دل‌های آن درخشاندند و رنگین کمان امید و شادابی و نشاط را میهمان دل‌هایشان کردند.
حضور کاروان زیر سایه خورشید در یکی از مراکز ترک اعتیاد کاشان همراه باپرچم سبز رضوی که که با نوای جانم رضا همراه بود، باعث شد انوار امید و موفقیت دل‌های مددجویان تابیده شود.
اعطای نمک و نبات متبرک رضوی به مددجویان در دل‌های آنها انقلابی به پا کرده بود و روحانی کاروان زیر سایه خورشید نیز در فضایی صمیمی و با ایجاد حلقه‌ای دوستانه امیدبخش آنان شد تا مددجویان با عظمی راسخ‌تر به مقابله با بیماری خود بپردازند.
دیدار با مادر و همسر شهیدان محبتی حضور در یکی از مدارس خیرساز کاشانی و مرکز آسایشگاه و نگهداری از سالمندان کاشان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که کاروان زیر سایه خورشید در آن شرکت کردند و جسم و جان پدران و مادران دیروز ما را جلا بخشیدند.
دیدار با مادر و همسر شهیدان محبتی آخرین برنامه‌ای بود که کاروان زیر سایه خورشید در آن شرکت کردند و اعضای کاروان به صحبت‌های این بانوی کاشانی گوش جان سپردند و در پایان این دیدار نیز مادر و همسر شهیدان محبتی از تبرکات رضوی متنعم و به آنها نشان رضوی اعطا شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/103087/شمیم-عطر-رضوی-در-کاشان-پیچید-چتر-مهربانی-خدام-رضوی-بر-سر-مددجویان
بستن   چاپ